Forza 3: system zniszczeń

To, co w dużej mierze świadczy o popularności Forzy Motorsport, to oprócz obszernego garażu wirtualnego czy sporej ilości dostępnych oryginalnych torów także system zniszczeń. W przeciwieństwie do produktu konkurencji samochody w Forzie można mocno poobijać, ale... tylko poobijać, bowiem o urwanych kołach, wgniecionych dachach czy skasowanych przodach nie ma mowy. Zobaczmy więc jaki system zniszczeń zaserwują nam twórcy trzeciej odsłony Forzy Motorsport 3.

crash
crash
Mateusz Gajewski

To, co w dużej mierze świadczy o popularności Forzy Motorsport, to oprócz obszernego garażu wirtualnego czy sporej ilości dostępnych oryginalnych torów także system zniszczeń. W przeciwieństwie do produktu konkurencji samochody w Forzie można mocno poobijać, ale... tylko poobijać, bowiem o urwanych kołach, wgniecionych dachach czy skasowanych przodach nie ma mowy. Zobaczmy więc jaki system zniszczeń zaserwują nam twórcy trzeciej odsłony Forzy Motorsport 3.

Od razu przewińcie na 2 minutę filmu wideo (2:00), gdzie zaczyna się właściwy wyścig i cała akcja:

Dla porównania obejrzycie wideo poniżej, które prezentuje poobijane BMW z dema Forzy Motorsport 2 (rok 2007):

Forza 2 Crash

Czy widzicie gołym okiem jakiekolwiek różnice? Korzystając z własnego doświadczenia udało mi się jedynie znaleźc jeden nowy element: po zderzeniu czołowym samochody podnoszą się do góry z możliwością "przekoziołkowania", czego w Forzie 2 byśmy nie doświadczyli.

Co więcej w nowej Forzie momentami nawet zderzaki nie odpadają. Zwróćcie uwagę na zderzenie Audi R8 z Porsche w czasie 3:05. Jadące z prędkością niespełna 100km/h Audi uderza w Porsche, w którym nie urywa się nawet zderzak! (swoją drogą iq kierowcy Porsche nie stoi na zbyt wysokim poziomie, ponieważ po zablokowaniu mu drogi przez Audi czeka, aż to usunie się z trasy).

Owszem, rozumiemy, że twórcy gry zobowiązani są podpisanymi z producentami samochodów licencjami, ale c'mon... To są jakieś żarty!

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.