Gigantyczne plazmy jeszcze raz

Gigantyczne plazmy jeszcze raz
Blomedia poleca

12.06.2010 08:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wpis gościnny z bloga TechSfera.pl.

Wracamy na chwilę do tematu ogromnych paneli plazmowych, bo dotarły do mnie bardziej szczegółowe informacje o ich dostępności. Zajrzyjcie do pełnej wiadomości.

Wpis gościnny z bloga TechSfera.pl.[url=/images/2010/06/152.jpg]

[/url]

Wracamy na chwilę do tematu ogromnych paneli plazmowych, bo dotarły do mnie bardziej szczegółowe informacje o ich dostępności. Zajrzyjcie do pełnej wiadomości.

W czwartek pisałem, że Panasonic przymierza się do sprzedaży 152-calowej plazmy w tym roku. W oficjalnej informacji prasowej (którą znajdziecie u dołu tego wpisu) producent potwierdził te doniesienia. Podał też ciekawostki.

[cytat]Ekrany plazmowe 3D w rozmiarach 85”, 103” i 152” będą dostępne na jesieni w Japonii i Ameryce a wkrótce potem na pozostałych rynkach - czytamy w informacji.[/cytat]

Danych o cenach i konkretów na temat dostępności w Polsce nie ma, ale widać, że japońska firma chce silnie zaatakować rynek ogromnymi wyświetlaczami. Oczywiście nie są one kierowane do klientów indywidualnych. To raczej rozwiązania firmowe, tworzone z myślą o centrach rozrywki, sklepach, galeriach sztuki czy instytucjach edukacyjnych. Coś czuję, że ich podstawowym zastosowaniem będą imprezy sportowe i koncerty.

Obraz
© [źródło](http://hdtvmania.pl/images/2010/06/85152.jpg)

Poniżej załączam pełną treść informacji prasowej Panasonica.

Gigantyczne plazmy 3D Panasonic wkrótce w sprzedaży

Ekrany plazmowe 3D w rozmiarach 85”, 103” i 152” będą dostępne na jesieni w Japonii i Ameryce a wkrótce potem na pozostałych rynkach

Warszawa, 10 czerwca 2010 r. – Firma Panasonic poinformowała o rozpoczęciu przyjmowania zamówień na wielkoformatowe ekrany plazmowe 3D Full HD. Oferta obejmuje największy na świecie ekran o przekątnej 152 cali czyli niemal 4 metrów (386 cm) a także mniejsze monitory - 103” i 85”. Pierwsze dostawy rozpoczną się jesienią bieżącego roku. Wszystkie modele zostały zaprezentowane podczas targów InfoComm 2010 w Las Vegas, które rozpoczęły się 9 czerwca.

Firma Panasonic posiada rozległe doświadczenie w produkcji wielkoformatowych ekranów 2D - w 2006 roku wprowadziła na rynek ekran o przekątnej 103 cali, a w roku 2009 model 85-calowy. Duża popularność rozwiązań oferowanych przez Panasonic przełożyła się na największy udział firmy w rynku profesjonalnych wyświetlaczy typu flat (o rozmiarze większym niż 26 cali) w roku 2009.

Najnowsze monitory, na które zapisy zostały właśnie rozpoczęte, zapewnią najwyższej jakości obraz Full HD 3D a także znakomitą, znaną z dotychczasowych produktów, doskonałą jakość obrazu 2D.

Nowe modele profesjonalne wyposażono w najnowsze technologie przetwarzania obrazu, stosowane również w tegorocznych modelach telewizorów konsumenckich 3D Viera. Przykładem może być, nieosiągalny dla większości wyświetlaczy, kontrast natywny rzędu 5000000:1 zapewniający głęboką czerń i doskonały kontrast. Dodatkowo ekrany wyposażono w technologie niezbędne do doskonałego wyświetlania obrazu 3D - high speed drive oraz redukcję tzw. efektu crosstalk.

Technologia ultra high speed drive zapewnia czysty i szczegółowy obraz 3D nawet na dużych ekranach a układ „professional quality engine” odpowiada za 30-bitowe przetwarzanie kolorów, ulepszone względem konwencjonalnych modeli.

Zaawansowane technologie Panasonic pozwoliły na stworzenie pierwszej na świecie oferty dużych ekranów profesjonalnych 3D Full HD, które sprawiają, że widz ma wrażenie przebywania w filmowej scenie. 152 calowy wyświetlacz może nawet wyświetlać naturalnej wielkości postaci ludzkie. Urządzenia wyposażono również w rozwiązanie Panasonic o nazwie „SLOT2.0”, które umożliwia podłączenie różnych interfejsów - np. DVI czy HD-SDI zapewniając tym samym różnorodność i łatwą konfigurowalność oczekiwaną przez profesjonalistów.

Nowa oferta profesjonalnych ekranów 3D Full HD została stworzona z myślą o użytkownikach korporacyjnych, sklepach, centrach rozrywki, instytucjach edukacyjnych, galeriach sztuki i muzeach.

Źródło: TechSfera

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także