Jak SONY promuje swoje konsole - 39 obrazkowych reklam

Reklama dźwignią handlu. SONY powinno coś o tym wiedzieć. Produkując reklamy swojego sprzętu obsługującego gry wideo spece od marketingu japońskiej firmy raczej rzadko kierowali się przekazaniem wiadomości na temat tego, jaki to ich sprzęt jest hiper, ekstra, super, uber cool. Ich zadaniem było wywołanie sensacji i wzbudzenie kontrowersji. Wystarczy rzucić okiem na powyższe zdjęcia i wszystko staje się jasne. Eeee... Zaraz, chwila moment... Ale o co tutaj tak naprawdę chodzi?

Reklamy SONY
Reklamy SONY
Mateusz Gajewski

09.09.2009 08:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Reklama dźwignią handlu. SONY powinno coś o tym wiedzieć. Produkując reklamy swojego sprzętu obsługującego gry wideo spece od marketingu japońskiej firmy raczej rzadko kierowali się przekazaniem wiadomości na temat tego, jaki to ich sprzęt jest hiper, ekstra, super, uber cool. Ich zadaniem było wywołanie sensacji i wzbudzenie kontrowersji. Wystarczy rzucić okiem na powyższe zdjęcia i wszystko staje się jasne. Eeee... Zaraz, chwila moment... Ale o co tutaj tak naprawdę chodzi?

W większości przypadków ciężko odgadnąć o co tak naprawdę chodziło twórcom. Po dokładnym przestudiowaniu wszystkich obrazków można dojść do wniosku, że motywem przewodnim w reklamach PlayStation 3 był wszechogarniający chaos, podczas gdy reklamy PlayStation 2 najbardziej kojarzą mi się z logo przycisków z kontrolera DualShock.

Jedno jest pewne: większość tych reklam ma za zadanie szokować i wzbudzać kontrowersje, ale i jednocześnie zaciekawiać docelowego odbiorcę. Na pewno nie dowiemy się z nich ile rdzeni ma PS2, a także jaką moc obliczeniową posiada PSP. Może to i dobrze? Zapewne tak miało być...

PS. Niektóre obrazki mogą Wam się wydać obleśnymi czy obrzydzającymi. Oglądacie na własną odpowiedzialność.

Źródło: speckyboy

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.