Jak zrobić świetny startup? (na przykładzie Mint.com)

Mint.com to darmowa internetowa aplikacja do wspierania zarządzania finansami. W ciągu trzech lat lat firma tworząca tę usługę rozwinęła się na tyle skutecznie, że we wrześniu 2009 roku została kupiona za niebagatelną kwotę 170 mln USD. Jakim cudem jej się to udało? Kluczem do osiągnięcia sukcesu było... zarządzanie finansami.

Jak zrobić świetny startup? (na przykładzie Mint.com)
Krzysztof Bartnik

09.10.2009 09:16

Mint.com to darmowa internetowa aplikacja do wspierania zarządzania finansami. W ciągu trzech lat lat firma tworząca tę usługę rozwinęła się na tyle skutecznie, że we wrześniu 2009 roku została kupiona za niebagatelną kwotę 170 mln USD. Jakim cudem jej się to udało? Kluczem do osiągnięcia sukcesu było... zarządzanie finansami.

W jednym z ostatnich wystąpień na temat budowania skutecznych biznesów od podstaw, szef Mint.com Aaron Patzer przedstawił, jak jego firma zbierała i wydawała pieniądze na przestrzeni lat. Aaron pokazał również, jak Mint zaczął generować przychody, co było o wiele trudniejsze do osiągnięcia.

Składająca się z 17 slajdów prezentacja zawiera bardzo dużo cennych informacji, obok których nie powinien przejść obojętnie żaden aspirujący przedsiębiorca. Oczywiście wszystko jest mocno osadzone w realiach amerykańskich, ale warto popatrzeć co w USA trzeba robić, żeby na końcu osiągnąć sukces.

Nie przedłużam, tylko zapraszam do prezentacji.

Dodatkowo, na łamach TechCrunch zaprezentowano też nagranie wideo z wystąpieniem Aarona Patzera. Zainteresowanych odsyłam TUTAJ.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.