Pozew za plagiat w Second Life - już nie taki wirtualny

To że Second Life od sześciu lat bije na głowę większość online'owych światów jest oczywiste. To że na Second Life można nieźle zarobić też jest dosyć jasne. Dostanie realnego pozwu do sądu za działalność w grze to jednak nowość.

sex-gen-knock-off-001
sex-gen-knock-off-001
Szymon Adamus

21.09.2009 10:35

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

To że Second Life od sześciu lat bije na głowę większość online'owych światów jest oczywiste. To że na Second Life można nieźle zarobić też jest dosyć jasne. Dostanie realnego pozwu do sądu za działalność w grze to jednak nowość.

Każdy mniej lub bardziej zorientowany gracz w świecie Second Life na pewno trafił na nazwę SexGen. Jest to seria mebli firmy Eros znanej z produkcji wirtualnych gadżetów dostarczających rozrywki wartej określenia XXX. Przez 5 lat swojej działalności Eros zdobył ponad 100000 klientów i zarobił grubo ponad 1 milion dolarów. Nic więc dziwnego, że "producent" broni oryginalności swoich wirtualnych "dzieł sztuki".

Eros podał do sądu firmę Linden Lab, która ponoć ściągnęła projekty mebli Erosa i "produkuje" podróbki.

darkedenplaza.blogspot.com
darkedenplaza.blogspot.com

Sprzedawcy, którzy rozprowadzają tanie podróbki udające produkty marki SexGen, szkodzą interesom Erosa wprowadzając wśród konsumentów zamieszanie. Podróbki te nie działają zgodnie z oczekiwaniami klientów - stwierdził Kevin Alderman, założyciel Erosa.

Podrabianie mebli Erosa to zresztą nie pierwsze "wykroczenie" Linden Lab. Firma dobrała się także do projektów ubrań niejakiej Shannon Grie, która ma zamiar dołączyć do pozwu.

Źródło: Gry-Online

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.