Na kod CAPTCHA natknął się chyba każdy, kto kiedykolwiek chciał zarejestrować się na forum lub założyć skrzynkę pocztową. Pomysłowe zabezpieczenie przed spamem już wkrótce może okazać się kolejną znienawidzoną częścią Internetu. Bo czy można kochać reklamy w kodzie CAPTCHA?
Na kod CAPTCHA natknął się chyba każdy, kto kiedykolwiek chciał zarejestrować się na forum lub założyć skrzynkę pocztową. Pomysłowe zabezpieczenie przed spamem już wkrótce może okazać się kolejną znienawidzoną częścią Internetu. Bo czy można kochać reklamy w kodzie CAPTCHA?
Nad wykorzystaniem kodów CAPTCHA jako powierzchni reklamowej intensywnie pracuje firma Solve Media. Dlaczego właśnie ten sposób reklamy znalazł się na celowniku?
Nie od dziś wiadomo, że jeżeli sami coś napiszemy, znacznie lepiej to zapamiętamy. Jednym z największych klientów firmy Solve Media jest Toyota. Co skłoniło ją do ataku na niewinnych internautów?
Kim Kyaw z działu marketingu firmy powiedział:
Standardowe reklamy banerowe są łatwe do zignorowania, zainteresowaliśmy się więc reklamą w kodach CAPTCHA.
Reklamy są źródłem dochodu dla większości serwisów. Trzeba jednak przyznać, że niektóre firmy robią się zdecydowanie zbyt bezczelne.
Kilka dni temu informowaliśmy o przypadku serwisu Wykop.pl, na którym pojawiły się komentarze sponsorowane. Ciekawe, co przyniesie przyszłość...
Źródło: AdAge