Nie odsyłam Was do pełnej wiadomości, bo powyższy filmik jest zbyt ciekawy by na niego czekać. To prezentacja badań jakie prowadzi Microsoft w dziedzinie nowego rodzaju kontrolerów. Nie tylko do gier.
Czyżby Half Life 2 i Geometry Wars na projekcie Natal były tylko początkiem?
EMG-UIST-2009.wmv
Nie odsyłam Was do pełnej wiadomości, bo powyższy filmik jest zbyt ciekawy by na niego czekać. To prezentacja badań jakie prowadzi Microsoft w dziedzinie nowego rodzaju kontrolerów. Nie tylko do gier.
Czyżby Half Life 2 i Geometry Wars na projekcie Natal były tylko początkiem?
Oczywiście prezentacja wyolbrzymia pewne problemy życia codziennego. Ot chociażby pokazane pod koniec problemy z przełączaniem muzyki podczas biegania czy otwieraniem samochodu z zajętymi rękoma. Do rozwiązania tych problemów nie jest potrzebny nowy, super zaawansowany interfejs rozpoznający ruchy naszych mięśni. Wystarczy zwykły pilot, albo pięć sekund przerwy w tym co robimy potrzebne na wyjęcie kluczyka lub pilota od samochodu.
Prezentowane sterowanie grami wideo też mnie nie powala. Osobiście jestem zwolennikiem fizycznych kontrolerów. Mogą być takie jak w Wii, rozpoznające nasze ruchy, ale fizyczne. Machanie rękoma w powietrzu jest fajne w grach imprezowych, ale moim zdaniem powinno być traktowane tylko jako ciekawy dodatek, a nie główny nurt rozwoju kontrolerów.
Ale to moje zdanie. Co Wy myślicie o pomyśle Microsoftu?
Źródło: microsoft