Microsoft usiłuje przekupić pracowników Google'a... bekonem
MAREK MARUSZCZAK • dawno temu
Podkupywanie zdolnych inżynierów i informatyków to stała praktyka gigantów IT. Pierwszy raz doszło jednak do tego, że jedna firma usiłuje skusić pracowników innych… bekonem. Ofiarami nietypowej akcji promocyjnej padli pracownicy Google'a oraz Amazonu.
Sytuacja w Seattle jest o tyle trudna dla Microsoftu, że w tym mieście swoje siedziby mają również Google, Amazon i Adobe. Oznacza to, że zdolny informatyk lub inżynier jest dobrem wielce pożądanym i deficytowym. Microsoft tymczasem usiłuje zebrać drużynę specjalistów do prac nad rozwojem Kinecta.
Bekonowe powietrze już w sprzedaży! [wideo]
Aby zjednać sobie sympatię pracowników konkurencji, Microsoft postanowił wysyłać pod siedziby firm bekonowy wózek. Z jego pokładu rozdawano smaczny i aromatyczny bekon, na którego opakowaniu znajdował się napis: „Obudź się i poczuj przyszłość”. W ten zawoalowany sposób gigant z Redmond dawał do zrozumienia, że lepsza i zawierająca więcej bekonu przyszłość czeka właśnie w Microsofcie.
Najsmaczniejsza pasta do zębów na świecie?
Na niecodzienny pomysł wpadła agencja reklamowa zatrudniona przez Microsoft - Wexley School for Girls. Już sama jej nazwa daje do zrozumienia, że nie pracują w niej zwykli rzemieślnicy. Cóż, bardzo jestem ciekawy, jak efektywna okaże się bekonowa kampania.
Źródło: Dvice
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze