Acer Leap Ware: smartwatch dla aktywnych miłośników gadżetów

Acer Leap Ware: smartwatch dla aktywnych miłośników gadżetów02.05.2017 07:51
Jarosław Balcerzak

Do fitness trackerów Acera dołączy pełnoprawny smartwatch. Producent wyposażył go w szeroki zakres czujników, nie zapominając przy tym o atrakcyjnym wzornictwie. Jakie podzespoły i funkcje otrzyma inteligentny gadżet?

Gorilla Glass i pełna wodoszczelność

Marka Acer o uwagę aktywnych użytkowników zabiega coraz większą ilością swoich urządzeń. Dotąd były to dwa modele opasek fitnessowych: Liquid Leap oraz Liquid Leap Acive. Już wkrótce ma do nich dołączyć także pełnoprawny smartwatch o jeszcze szerszej funkcjonalności. Leap Ware ma więc stanowić flagowy produkt w ofercie dla osób aktywnych.

Wizualnie kojarzący się z Pebble Time Round, zegarek otrzymał okrągłą ramkę z polerowanej stali nierdzewnej, wymienne (20 mm) paski w kolorach Navy Blue oraz Light Brown, a jego wyświetlacz ma średnicę 42 mm (1,6”). Ekran chroni szkło Corning Gorilla Glass SR+, natomiast wodoszczelność spełnia normę IPX7 – wytrzyma więc zanurzenie w wodzie na głębokości 1 metra przez 30 minut.

Społecznościowe podejście do treningów

Wydajność smartwatcha zapewnia procesor MediaTek MT2523 i bio-sensor MT2511. Na wewnętrzną stronę koperty trafił pulsometr, a na boczną krawędź latarka LED. Zegarek zamiast systemu Android Wear czy Tizen wykorzystuje dedykowaną aplikację Liquid Life, przy pomocy której łączy się z urządzeniami mobilnymi (Android i iOS).

Pojemność baterii pozostaje nieznana, wiadomo jednak że ma ona zapewnić od 3 do 5 dni pracy. Wśród funkcji Leap Ware znalazło się monitorowanie energii, stresu i aktywności fizycznej, ekspozycji na światło UV, ustalanie celów treningowych oraz otrzymywanie powiadomień o stopniu ich realizacji. Zegarek wyświetli również wiadomości oraz powiadomienia smartfona.

Ciekawym rozwiązaniem jest pomysł na motywowanie posiadaczy gadżetu. Użytkownicy Leap Ware będą mogli porównać swoje cele, na bieżąco śledzić ich realizację, a także nawiązać między sobą bezpośrednią rywalizację. Podejmowanie wyzwań ma przekładać się na punkty w aplikacji, a te na aplikacje, zniżki i produkty w Liquid Life Market.

Premiera jeszcze tego lata

Pierwszy smartwatch z serii Leap prezentuje się całkiem interesująco, w szczególności dzięki wydłużonemu czasowi pracy na baterii oraz rozbudowanemu oprogramowaniu. Na korzyść urządzenia przemawia również pełna wodoszczelność i spory wyświetlacz. Ewentualny sukces produktu nie jest jednak przesądzony.

Przeszkodzi mu w nim m.in. hermetyczność dedykowanej aplikacji, ograniczającej system wyzwań wyłącznie do użytkowników Leap Ware’ów. Jeśli więc zegarek w krótkim czasie nie okaże się popularny, cały społecznościowy aspekt treningów może podzielić los Google+ oraz Windows Phone’a. Oby do tego nie doszło, bo pomysł Acera zasłużył na swoją szansę.

Sprzedaż zegarka w USA ma rozpocząć się już w lipcu, w cenie 149 dol. W europejskich sklepach pojawi się on dopiero w 3. kwartale bieżącego roku, wyceniony na 139 euro, czyli około 600 złotych.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.