Kobieta z brodą jak Warsaw Shore. To Internet, a nie telewizja promuje głupoty!

Kobieta z brodą jak Warsaw Shore. To Internet, a nie telewizja promuje głupoty!12.05.2014 07:30
Źródło zdjęć: © muzyka.onet.pl
Adam Bednarek

Na miejscu prezesa TVP też bym się zastanawiał, gdzie są ci nowocześni internauci, których tradycyjna telewizyjna ramówka podobno nie interesuje.

Korci mnie, żeby napisać: „A nie mówiłem?”. Już jakiś czas temu pisałem, że telewizja wcale się nie zwija. Z pomocą Internetu może kreować mody i gwiazdy. I robi to. A że ma gwiazdy, jakie ma, to Internet żyje tym:

Kobietą z brodą i ekipą z Warszawy

To smutne, bo podobno internauci gardzą telewizyjnym celebrytami. Taniec z gwiazdami? Jak można to oglądać! "M jak miłość"? Dajcie nam "Breaking Bad"! Nie ma miejsca na "Homeland"? A to zły prezes TVP, jak może wygadywać głupoty, że tradycyjna telewizyjna ramówka ma się dobrze?!

Źródło zdjęć: © facebook.com/hipsterski.maoizm
Źródło zdjęć: © facebook.com/hipsterski.maoizm

Otóż może. Wystarczy wejść na Twittera, Facebooka, strony internetowe. Wszędzie „My, Słowianie”, wszędzie kobieta z brodą. Jedni się śmieją, inni uważają, że upadają zwyczaje, skoro piękne słowiańskie piersi nie są doceniane.

A wszystko to po Eurowizji, czyli przaśnym show, które ma wszystko, co najgorsze w telewizji. Durne piosenki, kiepskie żarty, żenujące występy. To wystarczy, żeby pobudzić (i też zachwycić) Internet.

Memy, oburzenia, dyskusje. I to nie tylko w serwisach plotkarskich. Tym żyje Internet po sobotnim wieczorze. Internet, który podobno potrzebuje ambitnej, mądrej rozrywki. Podobno brakuje porządnych zagranicznych seriali, a nie głupich show z piosenkami.

Naprawdę? Po sobotnim wieczorze nic na to nie wskazuje

W telewizji będzie Eurowizja, w telewizji będzie Warsaw Shore. Będzie, bo sami tego chcecie. Wy albo wasi znajomi. Kobieta z brodą to nie dzieło telewizji – to Internet wypromował tego typu „artystę”. Wiedzieliby o nim tylko ci, którzy oglądają Eurowizję, a dzięki sieci wiedzą wszyscy.

Źródło zdjęć: © facebook.com/nowetvn48
Źródło zdjęć: © facebook.com/nowetvn48

Jak nie kontynuować Eurowizji, skoro wystarczy zajrzeć do sieci, żeby zobaczyć, jaką popularnością się cieszy. Wszyscy o tym rozmawiają. To jest temat numer jeden. Telewizja puszcza głupoty, a Internet przeżuwa to przez dwa, trzy dni. Albo nawet dłużej.

Nic się nie zmieniło

Pisałem o tym już kiedyś przy okazji Warsaw Shore. Nie ma czegoś takiego jak oglądanie „ironicznie”. Nie istnieje oglądanie dla beki. To nie jest żadna osobna kategoria, wszystko to liczy się w podsumowaniu oglądalności.

Albo promujemy głupotę i ją oglądamy, albo nie zawracamy sobie nią głowy.

I prezes TVP za kilka miesięcy będzie miał alternatywę: dobry serial czy Eurowizja? Tylko ktoś, kto sabotuje własną firmę, wybrałby pierwszą opcję. Trzeba się wsłuchać w głos ludu, a głos ludu chce cyrku.

Różnie komentowano tegoroczną Eurowizję
Różnie komentowano tegoroczną Eurowizję

Niestety, ale przeciętny internauta nie różni się niczym od przeciętnego telewidza. Chce tego samego: prostej rozrywki, przyjemnych pioseneczek, ładnych panienek i od czasu do czasu jakiegoś dziwactwa.

No i będzie miał tego pod dostatkiem. Internecie, gratuluję, dałeś Eurowizji drugie życie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.