Precz z biznesową nudą! Oto wizytówki, których nie sposób zapomnieć

Precz z biznesową nudą! Oto wizytówki, których nie sposób zapomnieć05.10.2011 18:00
Bardzo nudna wizytówka (Fot. Sisint.es)

Niewielkie kartoniki, zawierające zazwyczaj informacje dotyczące osoby lub firmy, przez niektórych traktowane są niezwykle serio. Śmiertelne – nomen omen – poważne podejście do wizytówek mogliśmy oglądać m.in. w filmie „American Psycho”. Czasami warto jednak odejść od utartego schematu i przełamać biznesowe standardy. Zobacz najbardziej kreatywne, zapadające w pamięć wizytówki.

Trudno wyobrazić sobie lepszą prezentację legendarnego hakera. Zestaw włamywacza w dosadny sposób mówi o Kevinie Mitnicku więcej, niż przekazałby długi wykaz przeprowadzonych włamań.

2. Czasem trzeba rzucić mięsem!

Wizytówka nie musi być zrobiona z papieru - kartonik z powodzeniem można zastąpić kawałkiem suszonego mięsa, a wypalony laserowo napis dopełnia całości. Ciekawe, jak na osobę mającą w kieszeni taką wizytówkę reagują okoliczne psy?

3. Kartonowe pudełko

Kreatywne wizytówki - cz. 11. Kevin Mitnick

Zamiast opisywać, czym zajmuje się firma, znacznie lepiej jest pokazać to za pomocą trójwymiarowej zabawki. Niepozornie wyglądająca wizytówka po złożeniu zmienia się w miniaturkę kartonowego pudła.

  1. Przezorny zawsze ubezpieczony

Wizytówka mediatora rozwodowego na opakowaniu prezerwatywy jest bez wątpienia ciekawym pomysłem. Zapewne - szkodząc interesom swojego twórcy - uratuje niejedno małżeństwo, zastanawiam się jednak, czy ktokolwiek będzie miał czas i ochotę, aby zapoznać się z jej treścią?

Kreatywne wizytówki - cz. 25. Powiększanie piersi

Jak najlepiej zaprezentować skuteczność lekarza, zajmującego się powiększaniem piersi? Wizytówka doktora Hajnala Kiprova pokaże potencjalnemu klientowi, jak działa chirurgia plastyczna.

  1. Zabawka dla psa

Psi trener Sergio Freitas postanowił trafić do właścicieli czworonogów umieszczając informacje o sobie na zabawkach dla zwierząt.

7. Płytka drukowana

Inżynier Ramiro Pareja Veredas z pewnością zostanie zapamiętany. Poza widocznymi na pierwszy rzut oka informacjami, wizytówka prawdziwego geeka zawiera również dodatkowe, dostępne po podłączeniu jej do portu USB, dane.

8. Zostaw ślady ust

Zamiast drukować gotowe wizytówki, można tworzyć je na poczekaniu za pomocą pieczątki. Jaskrawy odcisk ust dobrze koresponduje ze specjalizacją przedstawianej za jego pomocą firmy, wykonującej profesjonalne makijaże.

Tok&Stok to firma, zajmująca się produkcją łatwych w montażu mebli. Chcesz się przekonać, jak łatwo je złożyć? Zacznij od krzesła.

10. Grecka ceramika

Kreatywne wizytówki - cz. 39. Złóż sobie krzesło

Grecka restauracja postanowiła odwołać się do powszechnych skojarzeń, dotyczących bogatej historii Hellady. Wizytówki zostały nadrukowane na kawałkach ceramiki. Choć wyglądają ciekawie, w kontekście leżącej w gruzach greckiej gospodarki nie jest to chyba najszczęśliwszy pomysł.

  1. Chcesz mieć wspaniały trawnik?

Jeśli marzysz o pięknym trawniku, zatrudnij specjalistów, którzy o niego zadbają. Próbkę ich możliwości znajdziesz w wizytówce. Wysiej, podlej i czekaj na efekty.

12. Pozbądź się brzucha

Masz dość opony na brzuchu? Zadbaj o to, by katowaniem Twojego ciała ćwiczeniami zajął się specjalista. Jeśli chciałbyś już teraz przekonać się, jakie będą efekty, oderwij zbędny kawałek wizytówki.

Kreatywne wizytówki - cz. 4

Wizytówka designera zawiera m.in. krótką instrukcję hodowli rzeżuchy. Podlać, odczekać cztery doby i… hmmm, zjeść taki fajny gadżet?

  1. Wyginaj śmiało ciało

Jeśli zasznurowanie butów sprawia Ci problem, najwyższy czas wziąć się za siebie. Wizytówka trenerki jogi pokaże Ci, jak spektakularne efekty możesz osiągnąć.

15. Masażysta

Wizytówka masażysty z pewnością uświadomi potencjalnym klientom, w jakim stanie znajdują się ich, wieczne napięte z powodu stresu, mięśnie.

16. Sprawdź swoje płuca

Potrafisz nadmuchać balonik? Jeśli przychodzi Ci to bez trudu, zapewne nie wykorzystasz nadrukowanej na nim informacji. Jeśli jednak masz z tym problemy, namiary na lekarza, który zajmie się Twoimi płucami, zobaczysz bezpośrednio przed sobą.

Ta wizytówka z pewnością nie myła zębów wiodącą na rynku pastą z milionem niezbędnych dodatków - pojawił się paskudny ubytek. Trzeba borować? Wątpliwości znikną, gdy wysuniesz kartonik i skontaktujesz się ze specjalistą.

18. Trudna sztuka dzielenia

Kreatywne wizytówki - cz. 5

Kwintesencja trudnego fachu prawnika zajmującego się rozwodami została wyrażona za pomocą subtelnych środków. Wystarczy lekko pociągnąć i zamiast jednej wizytówki mamy w rękach dwie. Prosto, łatwo, bezboleśnie.

  1. Złóż sobie model

Wizytówka nie pozostawia wątpliwości, w jakiej branży działa Tamiya. Zastanawiam się jednak, czy do złożenia pokazanych modeli nie trzeba wyłamać liter, zawierających informacje o firmie.

20. Czym zajmuje się DJ?

Jeśli nie jesteś pewny, czym zajmuje się DJ, wizytówka obrazowo przedstawi sedno jego profesji. Zakręć płytą i dowiedz się więcej!

Źródło: OddeeBored Panda

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.