Bing coraz silniejszy, Google ma problemy

Bing staje się coraz mocniejszym graczem, przede wszystkim w USA. Powiększa się grono osób korzystających z wyszukiwarki Microsoftu, która pokazuje naprawdę "świeże" wyniki. Google natomiast ma z tym problem i to spory.

bing1
bing1
Mateusz

Bing staje się coraz mocniejszym graczem, przede wszystkim w USA. Powiększa się grono osób korzystających z wyszukiwarki Microsoftu, która pokazuje naprawdę "świeże" wyniki. Google natomiast ma z tym problem i to spory.

Wyszukiwanie czasu rzeczywistego jest jednym z hitów ostatnich miesięcy. W praktyce oznacza to, że internauta może odnaleźć informacje pojawiające się w sieci praktycznie od razu po ich opublikowaniu. Użytkownicy sieci mogli przekonać się jak to działa korzystając z Twittera. Trzeba jednak wspomnieć o tym, że wyszukiwarka tego popularnego mikrobloga nie należy do najlepszych, co odbiło się sporym echem w sieci.

Google nie mogło oczywiście nie zareagować na ten trend. Skończyło się jednak tylko na zapowiedziach. Co prawda istnieje Google Trends, ale jego opóźnienie wynosi około trzech dni co jest naprawdę bardzo dużym kawałkiem czasu.

Bing natomiast posiada tzw. mechanizm xRank, który pokazuje popularność słów kluczowych jakie wpiszemy w wyszukiwarkę. W porównaniu do Google wyniki są bardzo aktualne - pochodzą z ostatnich 24 godzin.

Jako przykład mogą posłużyć wyniki wyszukiwania związane z Dniem Ojca. Wyniki w Google pochodzą z poprzedniego tygodnia, natomiast Bing wyświetla dane z dnia dzisiejszego.

Jak twierdzi firma Comscore, w ostatnim tygodniu (15-21 czerwca), 16,7 % wszystkich wyszukiwań przeprowadzonych przez Amerykanów zostało wykonanych za pomocą Binga, co jest wynikiem o 0,9% lepszym niż w poprzednim tygodniu.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.