Gran Turismo 5 będzie... proste?!
Kazunori Yamauchi, ojciec serii Gran Turismo, udzielił niedawno ciekawego wywiadu dla GameTrailers. Możemy się z niego dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy dotyczących najnowszej odsłony serii, która trafi na półki sklepowe w okolicach marca 2010 roku.
Kazunori Yamauchi, ojciec serii Gran Turismo, udzielił niedawno ciekawego wywiadu dla GameTrailers. Możemy się z niego dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy dotyczących najnowszej odsłony serii, która trafi na półki sklepowe w okolicach marca 2010 roku.
- zupełnie nowy kod gry - nie wykorzystano tutaj nawet jednej linijki kodu z Gran Turismo 4; wszystko stworzono od podstaw
- w demie zaprezentowanym na Tokio Game Show użyto nieco zmienionej fizyki w grze; Yamauchi twierdzi, że dzięki temu wielu osobom będzie się grało dużo łatwiej w GT5, ale np. w chwili utraty przyczepności z podłożem samochód ma się zachowywać bardzo naturalnie
- mądrzejsze AI - zawodnicy \komputerowi\ podczas wyścigów na torze owalnym (np. wyścigi NASCAR) będą zachowywali się inaczej, starając się blokować drogę i innych zawodników.
Najwięcej kontrowersji budzi jednak wiadomość o łatwiejszej fizyce. Czy gra będzie bardziej przypominała serię NFS z kilku lat wstecz, gdzie praktycznie nie trzeba było używać hamulca, aby pokonywać zakręty?
Źródło: gtplanet