Niezapomniane biusty z gier wideo
Jaki jest idealny strój do walki na miecze? Jeśli życiową mądrość czerpiemy z gier wideo, nie będziemy mieć wątpliwości: najlepszym strojem jest w takim przypadku skromne (albo – z innego punktu widzenia – nieskromne) bikini. Na pohybel fizyce, biologii i zdrowemu rozsądkowi – oto, jak wyglądają biusty bohaterek gier wideo!
Mortal Kombat Sonya Blade Story (2011)
Sonya towarzyszy nam od 1992 roku, gdy objawiła się w pierwszej części kultowej bijatyki. Oficer amerykańskich sił specjalnych, a następnie funkcjonariusz jednej z rządowych agencji od ponad 20 lat ściga inną znaną z pierwszej odsłony MK postać – Kano.
Anne (Trespasser)
Trespasser nie odniósł wielkiego sukcesu, ale był prawdopodobnie pierwszym FPS-em, w którym można było zobaczyć inne części ciała niż tylko trzymającą oręż dłoń. Wystarczyło po prostu opuścić głowę. Autorom gry należą się brawa za pomysłowość – tatuaż na lewej piersi był przy okazji wskaźnikiem zdrowia bohaterki.
Mass Effect | Miranda Lawson (Yvonne Strahovski) Tribute
Inżynieria genetyczna ma wielką przyszłość, o czym przekonuje nas m.in. Miranda Lawson, której twarzy użyczyła australijska aktorka o polskich korzeniach, Yvonne Strahovski.
Dead or Alive 5 Ultimate Trailer (E3 2013)
Niewiele jest gier, które traktowałyby temat piersi z tak wielką powagą. Twórcy serii DOA nie poszli na łatwiznę – opracowali specjalny model ruchów piersi walczących zawodniczek, reprezentowanych w tym miejscu przez ikoniczną Kasumi. Jak stwierdził Yohei Shimbori z zespołu tworzącego DOA 5:
Otrzymaliśmy informacje od naszych oddziałów zza oceanu, żeby stonować trochę seksualność w grze. Jednocześnie dostawaliśmy sygnały od ludzi, którzy w nią grali, mówiące, że "Chcemy większych piersi. Zróbcie takie postaci". (…) Gdy masz solidny system walki, to nie ma nic złego w posiadaniu pięknych bohaterek.
Trish (Devil May Cry)
Występująca w trzech z czterech części serii Trish potwierdza stereotypową opinię o zmienności kobiet, dając się poznać w czwartej części gry jako Gloria.
BloodRayne - Butterfly
Co wyjdzie ze skrzyżowania wampira z człowiekiem? Odpowiedzią na to pytanie jest urodzona na początku XX wieku dhampirzyca Rayne, którą mieliśmy okazję podziwiać nie tylko w grach, ale też ich kinowych ekranizacjach.
Anna Spośród Cieni (Planescape: Torment)
Nordom: Mam pytanie. Czy masz jakieś przeznaczenie? Cel?
Morte: Czy Anna wciąż nosi ubranie?
Nordom: Potwierdzam.
Morte: Więc odpowiedź brzmi: tak.
Dialog z gry Planescape Torment dobrze podsumowuje tę postać. A Anna Spośród Cieni udowadnia przy okazji, że ogon może przydać się nie tylko do utrzymywania równowagi, ale też do drapania po plecach.
Triss Merigold (Wiedźmin)
Nie dość, że zawróciła w głowie Geraltowi, to jeszcze znalazła się na okładce polskiej edycji "Playboya". Całkiem nieźle jak na postać z gry.
SCV : Isabella "Ivy" Valentine (バレンタイン - アイヴィ) [ALL MOVES & COMBOS!]
Na ile popularność dalekowschodnich bijatyk jest zasługą wyglądu postaci wojowniczek? Biust Ivy Valentine, znany z serii Soulcalibur to ciekawy przykład schlebiania gustom graczy – w tym wypadku w myśl zasady: im więcej, tym lepiej.
The Evolution of Lara Croft : (1996 - 2013)
Przez niemal dekadę gigantyczny biust był znakiem rozpoznawczym Lary – twórcy nawet nie próbowali silić się na realizm, fundując graczom widok rozsadzających obcisłą koszulkę, pokaźnych piersi. Był to efekt przypadku – podczas tworzenia postaci pierwszej Lary grafik ustawił wartość odpowiedzialną za rozmiar biustu na 150% i choć było to błędem, to wszystkim spodobało się na tyle, że postanowiono go nie korygować.