Nowe reklamy Microsoftu są nawet śmieszne
Wystartowała nowa, kolejna już kampania reklamowa Internet Explorera. W sieci pojawiła się seria tajemniczych - w założeniu - reklam. Akcja - w przeciwieństwie do poprzednich wymysłów marketingowców z Redmond - jest nawet śmieszna.
Wystartowała nowa, kolejna już kampania reklamowa Internet Explorera. W sieci pojawiła się seria tajemniczych - w założeniu - reklam. Akcja - w przeciwieństwie do poprzednich wymysłów marketingowców z Redmond - jest nawet śmieszna.
Łącznie wyprodukowano cztery spoty. Występuje w nich Dean Cain - grał on Supermana w serialu "Lois & Clark: The New Adventures of Superman". Cain przebrany za mężczyznę z lat sześćdziesiątych promuje Internet Explorera 8 hasłem "Browse Bettter" ("Surfuj lepiej"). Na razie reklamy są dostępne wyłącznie w sieci.
Spoty wykorzystują nieco dziwaczne skróty takie jak F.O.M.S. (strach przed zgubieniem czegoś) lub S.H.Y.N.E.S.S. (udostępniam sporo, ale nadal za mało). Królem wszystkich reklam jest O.M.G.I.G.P. (o mój Boże, zaraz zwymiotuję). Dotyczy oczywiście prywatnego trybu przeglądania stron WWW. Microsoft wyraźnie sugeruje, że przyda się on przy przeglądaniu stron z pornografią ;).
Klipy można obejrzeć w YouTube:
Źródło: PCWorld