10 najczęściej udostępnianych reklam Guinnessa [wideo]

Dzisiaj Dzień Świętego Patryka – obchodzony w Irlandii i irlandzkich diasporach jako święto narodowe, a w innych społecznościach jako kolejna okazja do wypicia piwa. Symbolem irlandzkiego piwa jest Guinness. Jak reklamuje się na YouTube? Zobaczcie najczęściej udostępniane klipy.

Które reklamy udostępniano najczęściej? (Fot. Beerandwhiskeybros.com)
Które reklamy udostępniano najczęściej? (Fot. Beerandwhiskeybros.com)
Łukasz Michalik

17.03.2012 19:00

Dzisiaj Dzień Świętego Patryka – obchodzony w Irlandii i irlandzkich diasporach jako święto narodowe, a w innych społecznościach jako kolejna okazja do wypicia piwa. Symbolem irlandzkiego piwa jest Guinness. Jak reklamuje się na YouTube? Zobaczcie najczęściej udostępniane klipy.

Marka Guinness jest rozpoznawalna na całym świecie, a jej powszechnie kojarzonym ambasadorem i sposobem na skuteczną reklamę jest Księga rekordów Guinnessa. Wydawana od 1954 roku z miejsca stała się bestsellerem, odpowiadając na pytania, jakie często padały podczas posiedzeń w pubach.

Tradycyjna, drukowana na papierze księga straciła jednak sporo na atrakcyjności w czasach, gdy wszelkie informacje są błyskawicznie dostępne w Internecie. Tę niedogodność Guinness nadrobił jednak z nawiązką dzięki niezłym klipom reklamowym, z których część zdobyła sporą popularność na YouTube.

Sama liczba wyświetleń nie jest jednak miarodajna – o klasie klipów lepiej świadczy liczba osób, które zechciały podzielić się nimi ze znajomymi. Które spośród udostępnionych w serwisie YouTube reklam Guinnessa były najczęściej udostępniane przez internautów?

Guinness new ad - A Short Film Called Hands

Guinness Penguins

Best tv ad - Guinness "dancing man"

The New Guinness World Ad - Bring it to Life

Round up your mates for a GUINNESS on St Patrick's Day

Best Beer Commercial ever

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.