10 najlepszych wirusowych reklam wszech czasów [wideo]

Fot. YouTube
Fot. YouTube
Wojtek Wowra

12.09.2010 13:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Redaktorzy serwisu Advertising Age przygotowali listę 10 najlepszych reklam wirusowych wszech czasów. Do zestawienia trafiły słynne bobasy Eviana czy kultowy już w Ameryce Old Spice Man. Lider zaskoczył jednak wszystkich.

Redaktorzy serwisu Advertising Age przygotowali listę 10 najlepszych reklam wirusowych wszech czasów. Do zestawienia trafiły słynne bobasy Eviana czy kultowy już w Ameryce Old Spice Man. Lider zaskoczył jednak wszystkich.

Na pierwsze miejsce trafiła reklama "Will It Blend?" amerykańskiej firmy Blendtec. Firma sprzedaje blendery oraz miksery. W spocie pokazuje swój nowy produkt, który potrafi zmielić nawet iPada (135 mln odsłon):

Will It Blend? - iPad

Drugą lokatę okupują bobasy Eviana. Reklama wody mineralnej zrobiła furorę na całym świecie (104 mln odsłon):

Trzecie miejsce nie jest zaskoczeniem. Trafiła tu najpopularniejsza reklama kampanii z udziałem Old Spice Mana (57 mln odsłon):

Re: Everyone | Old Spice

Czwartą lokatę zajęła rzymska reklama Pepsi (47 mln odsłon):

Rock you

Pierwszą piątkę zamknął spot "Xbox Project Natal" firmy Microsoft. W przeciwieństwie do większości wirusowych reklam nie jest specjalnie śmieszny. Redmond postawiło raczej na prezentację fenomenalnych możliwości nowej platformy (43 mln odsłon).

2009 Xbox Project Natal Announcement

Kolejne miejsca zajęły:

  1. Dove - Evolution (41 mln odsłon):

DOVE Evolution

  1. T-Mobile - T-Mobile Dance (35 mln odsłon):

The T-Mobile Dance

  1. Doritos - Crash Super Bowl 2010 (34 mln odsłon):
  1. Old Spice - Odor Blocker (34 mln odsłon):
  1. DC Shoed - Gymkhana Two (33 mln odsłon):

DC SHOES: KEN BLOCK GYMKHANA TWO THE INFOMERCIAL

Zobacz także nasz subiektywny przegląd najśmieszniejszych filmów na YouTube.

Źródło: AdAge

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także