10 najpopularniejszych wideo w ciągu ostatnich wakacji
W trakcie wakacji można było zaobserwować malejący ruch w Internecie, ale nie w najpopularniejszych serwisach rozrywkowych, czy stronach takich jak YouTube. Które klipy wideo cieszyły się zdecydowanie największą popularnością w trakcie okresu wakacyjnego?
W trakcie wakacji można było zaobserwować malejący ruch w Internecie, ale nie w najpopularniejszych serwisach rozrywkowych, czy stronach takich jak YouTube. Które klipy wideo cieszyły się zdecydowanie największą popularnością w trakcie okresu wakacyjnego?
Obserwując poniższe zestawienie można w bardzo prosty sposób zrozumieć, dlaczego Google chce stworzyć serwis Vevo, który ma być odpowiednikiem Hulu tyle, że dla muzyki. Teledyski znanych artystów zdecydowanie najdłużej utrzymują się w rankingach TOP na YouTube, ale nie oznacza to, że w okresie wakacyjnym - od 1 czerwca do 31 sierpnia - oglądaliśmy tylko wideoklipy popularnych piosenek:
- David Guetta feat Kelly Rowland - When Love Takes Over
Pierwsze miejsce - od końca - to efekt współpracy Kelly Rowland i Davida Guetty. Efekt pracy duetu został obejrzany 6,297,334 razy.
- Shakira - She Wolf
Przypuszczam, że sporą część widowni (6,352,749 obejrzeń) stanowili przede wszystkim mężczyźni.
- Bruno - Trailer
Bruno - film wyczekiwany przez wszystkich, którzy uwielbiają kreacje, w jakie wciela się Sacha Barona Cohena. Trailer najnowszego filmu z jego udziałem wzbudził zainteresowanie na poziomie 7,065,390 obejrzeń.
- Lady Gaga - Parodia Poker Face
Parodia Poker Face - czyli Outer Space, okazała się dobrym "viralem" i w efekcie obejrzano ją ponad 7,372,571 razy.
- Lady Gaga - Love Game
Dla mnie spore zaskoczenie, bo to Lady GaGa po raz drugi - tym razem jednak w oryginale. Efekt? Klip obejrzano 8,016,007 razy. Niewiele lepiej niż parodia...
- Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Muzyka POP nadal na topie, a więc ciężko, żeby w takim rankingu zabrakło Black Eyed Peas. Utwór, który gościł pewnie na wielu imprezach, cieszył się sporym zainteresowaniem - 8,777,386 wyświetleń.
- Evian - Roller Babies
Nie do końca rozumiem całej fascynacji tą reklamówką - dla jednych jest urocza, a dla mnie… przerażająca. Co z tego, skoro i tak przyczyniłem się do osiągnięcia wyniku 11,741,855 obejrzeń.
- Linkin Park - New Divide
Wynik Linkin Park (14,253,950 obejrzeń) jest zasługą przede wszystkim bardzo popularnego filmu Transformers, w którym użyto utworu tej grupy.
- JK Weddin Entrance Dance
Tutaj nie ma większego zaskoczenia - wideo z zapisem dość oryginalnego wejścia na ślub było tegorocznym wakacyjnym hitem. W efekcie klip obejrzany został 15,224,596 razy.
- New Moon - Trailer
Zwycięzcą okazał się trailer do następnej części filmu "Twilight". Filmik ten w ciągu zaledwie trzech miesięcy obejrzano 38,714,943 razy.
Źródło: BusinessInsider