100 filmów na użytkownika w YouTubie

Niedawno miały miejsce urodziny serwisu YouTube, a dziś już można świętować kolejne rekordy. Na podstawie statystyk oglądalności za miesiąc maj śmiało stwierdza się, iż statystycznie na jednego użytkownika "tuby" przypada średnio 100 filmów miesięcznie, które ten ogląda. W sumie, w maju użytkownicy zobaczyli aż 14,6 miliardów filmów.

100 filmów na użytkownika w YouTubie
Wojciech Usarzewicz

Niedawno miały miejsce urodziny serwisu YouTube, a dziś już można świętować kolejne rekordy. Na podstawie statystyk oglądalności za miesiąc maj śmiało stwierdza się, iż statystycznie na jednego użytkownika "tuby" przypada średnio 100 filmów miesięcznie, które ten ogląda. W sumie, w maju użytkownicy zobaczyli aż 14,6 miliardów filmów.

Z miesiąca na miesiąc wzrasta liczba oglądanych filmów i aktywnych użytkowników serwisu. Aktualnie, Google dzięki swoim usługom kontroluje ponad 43% rynku wideo online. Na drugim miejscu znajduje się Hulu, ze swoimi skromnymi 3,5%. Do wyników giganta z Mountain View jest więc jeszcze długa droga.

Na kolejnym miejscu stawiają się strony Microsoftu (1,9%), Vevo (1,3%) i Viacom (1%). Co ciekawe, na dziesiątym miejscu listy po raz pierwszy w historii znalazł się Facebook, z 0,7% udziału w rynku.

W kwestii średniej ilości obejrzanych filmów przypadających na użytkownika kolejność w rankingu wygląda praktycznie identycznie. Różnice widać natomiast w średniej liczbie unikalnych użytkowników. Przoduje oczywiście Google, za 144 tysiącami unikalnych oglądających, na drugim miejscu jest Yahoo! z 46 tysiącami, a dalej serwisVevo z 45 tysiącami. Na piąte miejsce wybił się Facebook, również z 45 tysiącami oglądających.

Czytając między liczbami wyraźnie widać ciągły wzrost popularności serwisów wideo w sieci. Łatwo przewidzieć, iż statystyki czerwcowe będą pokazywać dalsze wzrosty.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.