11‑latek zabił się podczas zabawy w Halo

Najmłodsi gracze niestety nie mają wyobraźni. Prasa dostarczyła kolejny dowód na zły wpływ gier wideo. Dzieciak, Johnson Creek był wielkim fanem gry Halo. Jego pasją było tworzenie kostiumów i futurystycznych pukawek z gry. Zabawa rozkręciła się na dobre, gdy chłopiec znalazł w domu strzelbę, kaliber: 22 mm. W komorze została jedna kula. Chłopak przypadkowo postrzelił się w głowę myśląc, że wyciągnięty magazynek zabezpieczył wystarczająco strzelbę. 11-latek zginął na miejscu.

11-latek zabił się podczas zabawy w Halo
Igor Chrustek

08.09.2008 15:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najmłodsi gracze niestety nie mają wyobraźni. Prasa dostarczyła kolejny dowód na zły wpływ gier wideo. Dzieciak, *Johnson Creek *był wielkim fanem gry Halo. Jego pasją było tworzenie kostiumów i futurystycznych pukawek z gry. Zabawa rozkręciła się na dobre, gdy chłopiec znalazł w domu strzelbę, kaliber: 22 mm. W komorze została jedna kula. Chłopak przypadkowo postrzelił się w głowę myśląc, że wyciągnięty magazynek zabezpieczył wystarczająco strzelbę. 11-latek zginął na miejscu.

Tragiczny wypadek będzie teraz kolejnym pretekstem na rozpętanie medialnej wojny o wpływie gier wideo na najmłodszych odbiorców kultury masowej. Jest to jednak wina amerykańskiego prawa, które zezwala na posiadanie broni w domowym zaciszu. To wydarzenie jest niestety tylko ułamkiem tego, co dzieje się na terenie Stanów. Kto zatem naprawdę zawinił?

Źródło: Gamegrep

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.