15 gigantycznych reklam na ciężarówkach - Photoshop vs. rzeczywistość

Gigantyczne banery, którymi obwiesza się ciężarówki, wyglądają rewelacyjnie i robią od jakiegoś czasu sporą karierę w Sieci. Warto jednak pamiętać, że zdjęcia krążące w Internecie to tylko wizualizacje mające zareklamować działalność producenta banerów. Jak wygląda rzeczywistość?

15 gigantycznych reklam na ciężarówkach - Photoshop vs. rzeczywistość
Marek Maruszczak

19.01.2012 23:00

Reklamy na ciężarówkach 1

Wizualizacje, artystyczne wizje lub, jak niektórzy wolą, zwykłe fotoszopki mają zdecydowaną przewagę nad prawdziwymi reklamami. Dzieje się tak z kilku powodów. Po pierwsze, na komputerowo generowanych grafikach można dowolnie manipulować oświetleniem i nasyceniem kolorów. Po drugie, materiał zawsze układa się idealnie i każdy element reklamy znajduje się na swoim miejscu. Wreszcie po trzecie, zdjęcia reklam na prawdziwych samochodach były wykonywane w nocy i czasami pod dziwnymi kątami.

KitKat

Obraz

Vans

Obraz
Obraz

Sixt Car Rental

Obraz
Obraz

Reklamy na ciężarówkach 2

Bauer

Obraz
Obraz

Bild

Obraz
Obraz

Falk

Obraz
Obraz

Reklamy na ciężarówkach 3

FedEx

Obraz
Obraz

Ritter Sport

Obraz
Obraz

Freitag

Obraz
Obraz

Reklamy na ciężarówkach 4

Schuco

Obraz
Obraz

Pantene Pro-V

Obraz
Obraz

Sushi

Obraz
Obraz

Reklamy na ciężarówkach 5

Obraz

ARAG

Obraz

Regenwald

Obraz
Obraz

Jeep

Obraz
Obraz

Prawdziwe reklamy nie budzą już takiego zachwytu jak ich wizualizacje, ale twórcom banerów i tak należą się spore brawa. Mimo pewnych niedoskonałości tak przestrojone ciężarówki wyglądają znacznie ciekawiej od maszyn z szarymi plandekami, których jedyną ozdobą jest wyskrobany napis (w najlepszym razie) „brudas”.

Jeżeli język niemiecki nie jest Wam obcy, to więcej o firmie odpowiadającej za realistyczne reklamy przeczytacie na tej stronie.

Źródło: rhino-award

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.