150 mln użytkowników przeglądarki. Opera imprezuje w świetnym stylu
Chociaż nie jestem zwolennikiem Opery, to chylę dziś czoła przed ekipą działu PR tej norweskiej firmy. Styl, w jakim postanowili uczcić oni przekroczenie progu 150 mln użytkowników swojej przeglądarki, dla wielu firm powinien być wzorem.
Chociaż nie jestem zwolennikiem Opery, to chylę dziś czoła przed ekipą działu PR tej norweskiej firmy. Styl, w jakim postanowili uczcić oni przekroczenie progu 150 mln użytkowników swojej przeglądarki, dla wielu firm powinien być wzorem.
A co takiego niezwykle poruszającego zrobili PR-owcy Opery? Otóż zastąpili oni stronę internetową Opera.com skrzynką pocztową szefa firmy, Jona S. von Tetzchnera. Nie jest to oczywiście jego prawdziwa skrzynka, a jedynie aplikacja ją imitująca ;).
Najciekawsze jest jednak to, co znajdziemy wewnątrz skrzynki. Możemy przeczytać tam między innymi odpowiedź z działu PR, która informuje Tetzchnera, że w biurze nikogo nie ma, bo wszyscy poszli świętować do pubu :D.
Moja ulubiona wiadomość to ta, z której szef Opery dowiaduje się o powstałej na Facebooku grupie. Jej celem jest zdobycie 100 mln członków, a następnie odkupienie FarmVille od firmy Zynga i zamknięcie gry. Czyżby jakaś aluzja? ;)
Zachęcam Was do zapoznania się z pozostałymi wiadomościami ze skrzynki Jona S. von Tetzchnera. Operze gratuluję natomiast nie tylko 150 mln użytkowników (wszystkie wersje przeglądarki), ale przede wszystkim poczucia humoru i dobrego stylu.
Źródło: TechCrunch