240 łatwopalnych Acerów w Polsce

Strona główna240 łatwopalnych Acerów w Polsce
26.02.2009 21:30
240 łatwopalnych Acerów w Polsce
K Falernowa
K Falernowa

Szanowny użytkowniku komputera Acer Predator, Acer odnalazł problem serwisowy w serii komputerów Acer Predator. - tak zaczyna się komunikat na stronach Acer.pl, producenta popularnych komputerów osobistych.

Jak informuje firma, w komputerach serii Acer Predator G7200 oraz G7700 występuje wada konstrukcyjna, w wyniku której jednostka może się nawet zapalić.

Szanowny użytkowniku komputera Acer Predator, Acer odnalazł problem serwisowy w serii komputerów Acer Predator. - tak zaczyna się komunikat na stronach Acer.pl, producenta popularnych komputerów osobistych.

Jak informuje firma, w komputerach serii Acer Predator G7200 oraz G7700 występuje wada konstrukcyjna, w wyniku której jednostka może się nawet zapalić.

Usterka polega na tym, że w pewnych warunkach niektóre przewody elektryczne znajdujące się w jednostce mogą się mocno przegrzać - powodując tym samym uszkodzenie komputera, a w ekstremalnych sytuacjach nawet wywołując pożar. W związku z powstałym zagrożeniem, Acer oferuje możliwość zwrotu urządzenia w celu przeprowadzenia bezpłatnej naprawy.

Na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podane zostały w formie pliku PDF numery seryjne potencjalnie niebezpiecznych jednostek. Zgodnie z zamieszczoną tam informacją, na polskim rynku sprzedano 240 sztuk wadliwych komputerów.

Kontakt z Acer w celu dokonania bezpłatnej naprawy:

  • Przesłanie wiadomości e-mail na adres techinfo_poland(at)acer-euro.com, zawierającą imię i nazwisko, dane adresowe, nr telefonu, słowo kluczowe "Predator" oraz numer seryjny produktu. Informacja zwrotna zostanie przesłana z Centrum Obsługi Klienta Acer w ciągu jednego roboczego dnia.
  • Kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta Acer pod numerem 0801 080 650 bądź 022 471 0777. Po uzyskaniu połączenia prosimy o przekazanie konsultantowi informacji, że zgłoszenie związane jest z komputerem Acer Predator. Rozmowa zostanie przekierowana do dedykowanego konsultanta, który udzieli szczegółowych informacji dotyczących dalszego sposobu postępowania.

Źródło: Acer

Udostępnij:
Komentarze (0)