30 kreatywnych sposobów na pożegnanie Steve'a Jobsa

I oddanie mu hołdu w sposób, który z pewnością przypadnie od gustu każdemu miłośnikowi apple'owskiej estetyki. Będzie minimalistycznie, ładnie i bardzo pomysłowo.

30 kreatywnych sposobów na pożegnanie Steve'a Jobsa
Marek Maruszczak

07.10.2011 19:00

Hołd dla Jobsa 1

Niezależnie od tego, czy lubimy produkty Apple'a czy nie, trzeba przyznać, że zmieniły one życie milionów ludzi na całym świecie i stały się technologiczno-społecznym fenomenem. Dużą zasługa w tym Steve'a Jobsa – jednego z założycieli i długoletniego CEO Apple'a. Agencje reklamowe i zwykli internauci postanowili podziękować mu w najbardziej pasujący do sytuacji sposób.

Jonathan Mak

Obraz

Daniel Rehpani

Obraz

Agencja reklamowa: Raineri Design, Włochy

Obraz

Enrique Espinoza

Obraz

Agencja reklamowa: Agency4e7, Wiedeń, Austria

Obraz

Agencja reklamowa: Federico Mauro,Rzym, Włochy

Hołd dla Jobsa 2

Obraz

Agencja reklamowa: Avrett Free Ginsberg

Obraz

Agencja reklamowa: DDB, Dubai, UAE

Obraz

Agencja reklamowa: Periscope, Minneapolis, Minnesota, USA

Obraz

Agencja reklamowa: Redlime, Sri Lanka

Obraz

Odysseas Galinos- Paparounis

Obraz

Agencja reklamowa: The Lab Ideas

Hołd dla Jobsa 3

Obraz

Agencja reklamowa: Maksim Fulltime, Guayaquil, Ekwador

Obraz

Agencja reklamowa: Bang In The Middle, Gurgaon, Indie

Obraz

Agencja reklamowa: agenta agenturgruppe, Münster, Hamburg, Berlin

Obraz

Agencja reklamowa:

Obraz

Agencja reklamowa:

Obraz

Agencja reklamowa: DDB Cairo, Egipt

Hołd dla Jobsa 4

Obraz

Agencja reklamowa: Erwin Penland, USA

Obraz

Agencja reklamowa: Euro RSCG 360, Lion, Francja

Obraz

Craig Fitzgerald

Obraz

Eduardo Rodriguez

Obraz

Agencja reklamowa: Aayan Communication

Obraz
Obraz

Agencja reklamowa: Extra Credit Projects, Grand Rapids, MI USA

Hołd dla Jobsa 5

Obraz

Agencja reklamowa: Mangomedia, Ciudad de Guatemala, Gwatemala

Obraz

Agencja reklamowa: San José, Kostaryka

Obraz

Agencja reklamowa: ACTIF Advertising Agency, Kostaryka

Obraz

Agencja reklamowa: Publicis, Montreal, Kanada

Obraz

Agencja reklamowa: AUFBRUCH, Düsseldorf, Niemcy

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.