3D or not 3D?

Oto jest pytanie. Czy panująca ostatnio moda na trójwymiarową telewizję to zwiastun nowej ery telewizji 3D czy tylko kolejny chwilowy wzrost popularności. W przeszłości już kilkukrotnie następował nagły wzrost zainteresowania obrazowaniem 3D i tak jak obecnie związany był z pewnymi rewolucyjnymi rozwiązaniami technicznymi. Jednakże zawsze po pewnym czasie moda kończyła się. Czy i tym razem będzie podobnie? Na podstawie przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych badań wynika że i tym razem może skończyć się to podobnie.

3D or not 3D?
Piotr Garbat

Oto jest pytanie. Czy panująca ostatnio moda na trójwymiarową telewizję to zwiastun nowej ery telewizji 3D czy tylko kolejny chwilowy wzrost popularności. W przeszłości już kilkukrotnie następował nagły wzrost zainteresowania obrazowaniem 3D i tak jak obecnie związany był z pewnymi rewolucyjnymi rozwiązaniami technicznymi. Jednakże zawsze po pewnym czasie moda kończyła się. Czy i tym razem będzie podobnie? Na podstawie przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych badań wynika że i tym razem może skończyć się to podobnie.

Tylko 16 procent pytanych chciała by oglądać telewizję 3D.Ponad połowa osób zrezygnowała by z oglądania telewizji 3D gdyby musiała dodatkowo za nią płacić. Oczywiście w sondażu są również bardziej optymistyczne wiadomości. Blisko 15 % osób deklarujących sympatię dla 3DTV deklaruje również poświęcanie dodatkowego czasu na oglądanie nowego rodzaju przekazu.

Rynek amerykański jest dosyć specyficzny więc trudno te dane odnieś do naszego europejskiego, czy polskiego rynku. Ciekawi mnie jak w Polsce gdzie tak niewiele jeszcze mówi się o przekazie 3D, a wdrożenie telewizji cyfrowej to niełatwe wyzwanie wyglądały by wyniki takich badań.

Źródło: TechRadar

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.