5 warunków, które gwarantują wysoką pozycję w Bingu
Jak twierdzi Brandon Leibowitz, konsultant w branży SEM, Bing zwraca większą uwagę na linki prowadzące na inne strony, niż na treść poszczególnych witryn internetowych. W takiej sytuacji, aby osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce Microsoftu, trzeba działać według kilku prostych zasad, które przedstawił Leibowitz.
Jak twierdzi Brandon Leibowitz, konsultant w branży SEM, Bing zwraca większą uwagę na linki prowadzące na inne strony, niż na treść poszczególnych witryn internetowych. W takiej sytuacji, aby osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce Microsoftu, trzeba działać według kilku prostych zasad, które przedstawił Leibowitz.
- Bardzo ważnym czynnikiem jest staż witryny. Wyszukiwarka lepiej traktuje strony, które są obecne w internecie już od dłuższego czasu. Dlatego im dłużej nasz serwis jest w Sieci, tym lepiej.
- Bing bardzo lubi także strony docelowe (landing page). Są to miejsca, w które trafia osoba zainteresowana konkretną sprawą, bez konieczności przechodzenia do niej przy pomocy linku znajdującego się na stronie głównej.
- Nie należy zapominać także o wstawieniu do wskaźnika title odpowiedniej ilości słów kluczowych. Pamiętajmy jednak, że powinny one jak najlepiej opisywać treść naszej witryny. Jak pisze Leibowitz:
[cytat]"Bing kocha tytuły ze słowami kluczowymi często poszukiwanymi przez internautów. Upewnij się, że masz dobry, unikalny tytuł dla wszystkich swoich podstron".[/cytat]
- Kolejną sprawą jest to, że Bing patrzy przychylniej niż inne wyszukiwarki na linki wychodzące. W praktyce wygląda to tak, że im więcej linków do innych stron zamieścimy, tym wyższa pozycję osiągnie nasza witryna. Najlepiej jest podlinkować strony, które oferują ważne dla internautów treści.
- W ostatnim punkcie Leibowitz proponuje założenie konta w systemie reklamowym Bing i reklamę w modelu PPC. Wyszukiwarka Microsoftu jest jeszcze młoda, tym samym konkurencja na słowa kluczowe nie jest jeszcze duża, podobnie jak ceny.
Źródło: Pandia.com • IDG