50 najpopularniejszych marek na Twitterze
Na Twitterze codziennie dodawane są setki tysięcy wpisów. Oprócz sprawy prywatnych, użytkownicy tej platformy mikroblogowej często dodają też notki dotyczące działalności poszczególnych firm czy znanych, ogólnoświatowych marek. O których "rozmawiają" najczęściej?
Na Twitterze codziennie dodawane są setki tysięcy wpisów. Oprócz sprawy prywatnych, użytkownicy tej platformy mikroblogowej często dodają też notki dotyczące działalności poszczególnych firm czy znanych, ogólnoświatowych marek. O których "rozmawiają" najczęściej?
Pomysłodawcy strony TweetedBrands.com postanowili odpowiedzieć na to pytanie. Na łamach ich witryny można znaleźć na bieżąco aktualizowaną listę popularnych marek wraz z liczbą tweetów, które ich dotyczą. Zestawienie obejmuje tylko jeden dzień (dzisiaj), jednak przypuszczam, że całość będzie rozbudowywana jeżeli pomysł spotka się z dobrym przyjęciem wśród użytkowników.
Oto aktualna (na moment opublikowania tej wiadomości) pierwsza piątka najpopularniejszych marek na Twitterze:
- Twitter(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Twitter) - ponad 109 tys. wpisów
- YouTube (http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Youtube)- ponad 29 tys. wpisów
- iPhone(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=iPhone) - ponad 25 tys. wpisów
- Facebook(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Facebook) - ponad 23 tys. wpisów
- Google(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Google) - ponad 22 tys. wpisów
Źródło: Mashable