Na Twitterze codziennie dodawane są setki tysięcy wpisów. Oprócz sprawy prywatnych, użytkownicy tej platformy mikroblogowej często dodają też notki dotyczące działalności poszczególnych firm czy znanych, ogólnoświatowych marek. O których "rozmawiają" najczęściej?
Na Twitterze codziennie dodawane są setki tysięcy wpisów. Oprócz sprawy prywatnych, użytkownicy tej platformy mikroblogowej często dodają też notki dotyczące działalności poszczególnych firm czy znanych, ogólnoświatowych marek. O których "rozmawiają" najczęściej?
Pomysłodawcy strony TweetedBrands.com postanowili odpowiedzieć na to pytanie. Na łamach ich witryny można znaleźć na bieżąco aktualizowaną listę popularnych marek wraz z liczbą tweetów, które ich dotyczą. Zestawienie obejmuje tylko jeden dzień (dzisiaj), jednak przypuszczam, że całość będzie rozbudowywana jeżeli pomysł spotka się z dobrym przyjęciem wśród użytkowników.
Oto aktualna (na moment opublikowania tej wiadomości) pierwsza piątka najpopularniejszych marek na Twitterze:
- Twitter(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Twitter) - ponad 109 tys. wpisów
- YouTube (http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Youtube)- ponad 29 tys. wpisów
- iPhone(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=iPhone) - ponad 25 tys. wpisów
- Facebook(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Facebook) - ponad 23 tys. wpisów
- Google(http://search.twitter.com/search?lang=all&q=Google) - ponad 22 tys. wpisów
Źródło: Mashable