Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]
"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.
26.03.2013 | aktual.: 13.01.2022 12:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.
Astronauta potrafi latać
"2002 rok to czasy, kiedy City Interactive produkowało złe gry" - zaczął żartobliwie swój występ na tegorocznym Pyrkonie Adrian Chmielarz, szef studia The Astronauts, wcześniej związany między innymi z People Can Fly i Metropolis.
Podczas godzinnej sesji pytań i odpowiedzi Chmielarz wspomina początki studia PCF i to, jak tworzono Painkillera ("byłem zarówno szefem firmy, jak i sprzątaczką").
Adrian zdradza także sporo ciekawostek na temat procesu produkcji gier - powinny one zainteresować zwłaszcza fanów naszego cyklu "Zróbmy sobie grę". Opowiada też o swoim najnowszym projekcie.
Pełny zapis spotkania znajdziecie w serwisie YouTube dzięki G4G.pl: