Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]

Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]

Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]
Redakcja Gadżetomanii
26.03.2013 10:07, aktualizacja: 13.01.2022 12:14

"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.

"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.

Astronauta potrafi latać

"2002 rok to czasy, kiedy City Interactive produkowało złe gry" - zaczął żartobliwie swój występ na tegorocznym Pyrkonie Adrian Chmielarz, szef studia The Astronauts, wcześniej związany między innymi z People Can Fly i Metropolis.

Podczas godzinnej sesji pytań i odpowiedzi Chmielarz wspomina początki studia PCF i to, jak tworzono Painkillera ("byłem zarówno szefem firmy, jak i sprzątaczką").

Adrian zdradza także sporo ciekawostek na temat procesu produkcji gier - powinny one zainteresować zwłaszcza fanów naszego cyklu "Zróbmy sobie grę". Opowiada też o swoim najnowszym projekcie.

Pełny zapis spotkania znajdziecie w serwisie YouTube dzięki G4G.pl:

Adrian Chmielarz na Pyrkonie 2013 część 1

Adrian Chmielarz na Pyrkonie 2013 część 2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)