Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]

"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.

Adrian Chmielarz: W dużej firmie wszystkie decyzje to spacer w kisielu [wideo]
Redakcja Gadżetomanii

26.03.2013 | aktual.: 13.01.2022 12:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

"Więcej swobody dla każdego i więcej zaufania" - mówił na Pyrkonie Adrian Chmielarz, twórca gier ze studia The Astronauts. Tłumaczył w ten sposób, jak w jego firmie powstaje nowa gra, The Vanishing of Ethan Carter. Opowiada też między innymi o tym, w jakiej atmosferze pracowano nad Painkillerem, oraz zdradza, jak bardzo Microsoft wtrącał się do produkcji Gears of War.

Astronauta potrafi latać

"2002 rok to czasy, kiedy City Interactive produkowało złe gry" - zaczął żartobliwie swój występ na tegorocznym Pyrkonie Adrian Chmielarz, szef studia The Astronauts, wcześniej związany między innymi z People Can Fly i Metropolis.

Podczas godzinnej sesji pytań i odpowiedzi Chmielarz wspomina początki studia PCF i to, jak tworzono Painkillera ("byłem zarówno szefem firmy, jak i sprzątaczką").

Adrian zdradza także sporo ciekawostek na temat procesu produkcji gier - powinny one zainteresować zwłaszcza fanów naszego cyklu "Zróbmy sobie grę". Opowiada też o swoim najnowszym projekcie.

Pełny zapis spotkania znajdziecie w serwisie YouTube dzięki G4G.pl:

Adrian Chmielarz na Pyrkonie 2013 część 1

Adrian Chmielarz na Pyrkonie 2013 część 2

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.