Allegro najmocniejszą polską marką

Z internetowymi aukcjami wystartowali w grudniu 1999r., rok później zespół firmy liczył zaledwie 8 osób i nadal daleko mu było do sukcesu. Obecnie Allegro to ponad 300 pracowników, ok. 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie - i zwycięstwo w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii handel i usługi.

Allegro najmocniejszą polską marką
K Falernowa

I olbrzymia rozpoznawalność wśród konsumentów, bo bardziej znana od Allegro okazała się tylko... Biedronka.

Z internetowymi aukcjami wystartowali w grudniu 1999r., rok później zespół firmy liczył zaledwie 8 osób i nadal daleko mu było do sukcesu. Obecnie Allegro to ponad 300 pracowników, ok. 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie - i zwycięstwo w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii handel i usługi.

I olbrzymia rozpoznawalność wśród konsumentów, bo bardziej znana od Allegro okazała się tylko... Biedronka.

O wartości marki Allegro przekonaliśmy się na przełomie roku, gdy firma Tradus, która kontroluje serwis, została przejęta za niemal miliard funtów przez grupę medialną z RPA - czytamy w Rzeczpospolitej. Ale siła Allegro to także w dużym stopniu ciągły rozwój i jego plany na najbliższą przyszłość. Podobne platformy aukcyjne będące własnością tej samej grupy kapitałowej działają już m.in. na Węgrzech, Ukrainie, w Rosji i Czechach. Od przyszłego roku Allegro zamierza również rozpocząć działalność jako mobilny operator telefonii komórkowej.

W zasadzie ciężko się z rankingiem nie zgodzić. Po pierwsze, w Polsce z serwisów aukcyjnych jest Allegro, długo długo długo nic, a potem nieśmiało zaglądający na nasz rynek eBay. Po drugie, nawet w tradycyjnych sklepach czy komisach często sprzedawcy sugerują się cenami z Allegro, które daje jednak dość szeroki przekrój dostępnych na rynku ofert. I po trzecie, jeśli czegoś szukamy i nie mamy określonego pomysłu skąd to wziąć - sprawdzamy na Allegro...

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.