Nike+ FuelBand zmobilizuje Cię do codziennego treningu!

Nike+ FuelBand zmobilizuje Cię do codziennego treningu!21.01.2012 15:00
Nike+ FuelBand (Fot. Dvice.com)

Pamiętacie nadzieje, jakie rozbudziła firma Jawbone prezentując UP? Opaska, komunikująca się ze smartfonem miała zrewolucjonizować nasze życie, jednak okazała się kompromitującym nieporozumieniem. Gdy z marketingowego balonu Jawbone uszło powietrze, podobny produkt zaprezentowała firma Nike.

Pamiętacie nadzieje, jakie rozbudziła firma Jawbone prezentując UP? Opaska, komunikująca się ze smartfonem miała zrewolucjonizować nasze życie, jednak okazała się kompromitującym nieporozumieniem. Gdy z marketingowego balonu Jawbone uszło powietrze, podobny produkt zaprezentowała firma Nike.

W przeciwieństwie do gadżetu Jawbone, Nike koncentruje się tylko na jednym aspekcie życia. Zamiast monitorować sen, ruch i jedzenie, Nike skupia się na tym, na czym zna się najlepiej – na ruchu.

Wychodząc ze słusznego założenia, że nic na świecie nie mobilizuje lepiej, niż rywalizacja, Nike oferuje gadżet, dzięki któremu każdy dzień będzie sportowym wyzwaniem.

Nike+ FuleBand to system monitorowania aktywności fizycznej. Poza aplikacją – na razie niestety tylko dla urządzeń Apple'a - jego najważniejszym elementem jest opaska, przypominająca nieco UP. Gadżet sprawdza aktywność użytkownika i w zależności od intensywności wysiłku odpowiednio ją punktuje.

Nike+ FuelBand - aplikacja (Fot. CoolHunting.com)
Nike+ FuelBand - aplikacja (Fot. CoolHunting.com)

Niewielki wyświetlacz, umieszczony na opasce, może pokazywać czas, spalone kalorie, kroki i punkty stanowiące podstawę rywalizacji. Po przesłaniu wyników do smartfona, można je porównać z aktywnością innych użytkowników gadżetu.

Nike+ FuelBand (Fot. TechnaBob.com)
Nike+ FuelBand (Fot. TechnaBob.com)

Opaska pozwala użytkownikowi na ustalenie celu, do którego dąży. W miarę zbliżania się do założonego pułapu aktywności, zapalają się kolejne diody, tworzące na opasce swoisty pasek postępu.

Produkt jest od 19 stycznia dostępny w przedsprzedaży (rynkowy debiut zaplanowano na 22 lutego) na rynku amerykańskim, a na stronie producenta wyceniono go na 149 dolarów. W maju Nike+ FuelBand pojawi się w Wielkiej Brytanii, a jesienią w pozostałych krajach.

W porównaniu z funkcjami, jakie miała oferować opaska Jawbone, produkt Nike wydaje się bardzo prosty, ale być może właśnie dzięki temu będzie lepiej spełniał swoją jedyną funkcję i zmobilizuje miłośników gadżetów do większej dawki ruchu.

Nike+ FuelBand (TechnaBob.com)
Nike+ FuelBand (TechnaBob.com)
Nike+ FuelBand (Fot. CoolHunting.com)
Nike+ FuelBand (Fot. CoolHunting.com)

Źródło: TechnaBobDviceMediarunNikeCool Hunting

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.