Anagramowe plakaty, czyli jak Iron Man zostaje Noir Manem

Ireneusz Podsobiński

25.11.2008 10:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2008/11/anagram5.jpg)

Przeróbki plakatów to nic nowego. Ich możliwości są nieskończone, granicą jest tylko wyobraźnia autorów (np. plakaty noir). Serwis Worth1000 zaproponował ostatnio konkurs na Anagramowe plakaty. Zasady były proste: wybrać tytuł, za pomocą jego liter (bez dodawania kolejnych) stworzyć nowy i do niego dopasować grafikę. Z tego eksperymentu wyszły takie cuda jak Noir Man (Iron Man), Mad Sniper (Spiderman), Nearest To A Urinal (National Treasure) czy Forlorn County Demon (No Country For Old Men). Zapraszam do galerii do obejrzenia najciekawszych plakatów. Całą resztę znajdziecie tutaj.

Źródło: Cinematical

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także