Antyzapachowe ubrania

Większość brudnych i przepoconych ubrań można na szczęście wyprać. Ale nie wszystkie ciuszki nawet po upraniu lub po czyszczeniu chemicznym pachną – problem dotyczy newralgicznych miejsc na odzieży, np. pod pachami. W zeszłym tygodniu świat poznał sposób na rzadsze pranie i zawsze pachnącą odzież.

Antyzapachowe ubrania
Katarzyna Kieś

31.01.2011 08:00

Większość brudnych i przepoconych ubrań można na szczęście wyprać. Ale nie wszystkie ciuszki nawet po upraniu lub po czyszczeniu chemicznym pachną – problem dotyczy newralgicznych miejsc na odzieży, np. pod pachami. W zeszłym tygodniu świat poznał sposób na rzadsze pranie i zawsze pachnącą odzież.

W Salt Lake City ogłoszono, że Woolrich and Agion zawiązują partnerstwo w celu wytwarzania odzieży pachnącej i niewymagającej częstego prania. Woolrich to producent ubrań, Agion również działa sektorze odzieżowym, ale zajmuje się m.in. problematyką zwalczania brzydkich zapachów w ubraniach. Skutkiem ogłoszonego partnerstwa ma być kolekcja ubrań, które będą pozostawać długo świeże, a prane będą od wielkiego święta.

Będzie to możliwe dzięki wprowadzeniu do tkanin jonów srebra – a to, jak już gadżetomaniacy dobrze wiedzą, słynie z antybakteryjnych właściwości. Nie, nie będzie to ponoć nanosrebro, ale srebro w postaci zwyczajnych jonów. I jak zadeklarował Agion, w odzieży znajdzie się naprawdę mało tego metalu. Tylko tyle, ile trzeba, aby nie dopuścić do tego, że odzież zacznie cuchnąć.

Antyzapachowa kolekcja ma pojawić się na rynku już jesienią tego roku. Czy producenci proszków do prania zdążą przygotować strategię marketingową, która umożliwi im utrzymanie zysków na przyzwoitym poziomie?... ;-)

Źródło: Inhabitat

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.