Apple wywołuje religijne uniesienia!

Brytyjska telewizja BBC postanowiła sprawdzić, jak klienci najpopularniejszych firm na świecie reagują na produkty swoich ulubieńców. Uwzględniono użytkowników urządzeń z nadgryzionym jabłkiem na obudowie. Wyniki badań potwierdzają to, o czym komentujący w Sieci wiedzą już od dawna. Apple jest gorszy niż moherowy beret?

Fot. na lic. CC; Flickr.com/by
Fot. na lic. CC; Flickr.com/by
Paweł Żmuda

20.05.2011 15:00

Brytyjska telewizja BBC postanowiła sprawdzić, jak klienci najpopularniejszych firm na świecie reagują na produkty swoich ulubieńców. Uwzględniono użytkowników urządzeń z nadgryzionym jabłkiem na obudowie. Wyniki badań potwierdzają to, o czym komentujący w Sieci wiedzą już od dawna. Apple jest gorszy niż moherowy beret?

Podczas pracy nad nową serią programów dotyczących zachowań ludzkiego mózgu przebadano kilku wyznawców kościoła Steve'a Jobsa. Po przeprowadzeniu badań przy użyciu rezonansu magnetycznego okazało się, że fani Apple'a reagują na produkty swoich idoli tak, jak inni na wiarę. Podczas obserwowania sprzętów Apple'a w mózgach aktywują się te same partie, które wiara pobudza u ortodoksyjnych wyznawców.

W programach BBC pokazano pracowników Apple'a podczas otwarcia sklepu w Londynie. Nie trzeba chyba dodawać, że personel obsługujący sklepy wpadał w swego rodzaju szaleństwo lub trans. Najlepszym dowodem na to, że dziwne lub ryzykownych zachowania wśród fanów produktów Jobsa nie są rzadkością, jest chińska premiera iPada 2. Podczas niej klienci firmy z Cupertino zdemolowali sklep swojej ulubionej marki. Wygląda na to, że złośliwe komentarze przeciwników Jobsa i fanów systemu Android mają teraz naukowe potwierdzenie ;).

Źródło: cnn

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.