ArmA II - prawdziwe oblicze wojny?
16.06.2009 14:02
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
ArmA II to duchowy następca pierwszego Operation Flashpoint i ArmA: Armed Assault. W przeciwieństwie do gier w rodzaju Call of Duty, czy Medal of Honor Bohemia Interactive Studio nie stawia na akcję, lecz na jak najlepsze odwzorowanie warunków panujących na polu walki. Materiały z gry pokazują, że ten cel udało im się wypełnić. Bez skryptów.
ArmA II to duchowy następca pierwszego *Operation Flashpoint *i ArmA: Armed Assault. W przeciwieństwie do gier w rodzaju Call of Duty, czy *Medal of Honor * Bohemia Interactive Studio nie stawia na akcję, lecz na jak najlepsze odwzorowanie warunków panujących na polu walki. Materiały z gry pokazują, że ten cel udało im się wypełnić. Bez skryptów.
Nie lubicie schematów? Wkurzają was skrypty? Oto duża walka. Uczestniczy w niej, aż 1000 AI i jeden samotny żołnierz sterowany przez gracza:
Jest mocno. Chociaż nie każdemu taki typ zabawy musi przypaść do gustu. Pięć minut skradania się i śmierć od jakiegoś przypadkowego wybuchu. To jednak jest wojna, a nie plac zabaw.
I kolejne starcie. Tym razem 1500 AI na polu walki. Skryptów zero:
Autor tych filmików pisze, że żeby sobie tak poszaleć trzeb mieć co najmniej takiego kompa:
Windows xp 32 bit/Windows 7 64 bit
ATI Radeon 4870 512mb
4GB DDR2 RAM (2x 2GB sticks)
Intel Dual Core E8500 @ 3.7ghz
Na koniec jeszcze oficjalny trailer:
Premiera na PC już 19 czerwca.
Źródło: youtube Richiepeed13