Battlefield 3 ma jeden cel: zarobić więcej niż Call of Duty!

Stwierdzenie, że seria Battlefield dosłownie skrobie już marchewki Call of Duty, nie będzie niczym nowym dla fanów wojennych FPS-ów. EA robi wszystko, aby wyprzedzić Activision. Czy Battlefield 3 osiągnie lepszy wynik od produktu konkurencji? Są pewne fakty, które świadczą na korzyść dziecka "elektroników".

Battlefield 3 ma jeden cel: zarobić więcej niż Call of Duty!
Mateusz Gajewski

Stwierdzenie, że seria Battlefield dosłownie skrobie już marchewki Call of Duty, nie będzie niczym nowym dla fanów wojennych FPS-ów. EA robi wszystko, aby wyprzedzić Activision. Czy Battlefield 3 osiągnie lepszy wynik od produktu konkurencji? Są pewne fakty, które świadczą na korzyść dziecka "elektroników".

Już podczas targów GDC nowy silnik Frostbite zrobił spore wrażenie na publiczności. Sami spece z EA nazywają potyczkę z Call of Duty "walką tytanów":

[cytat]Gra jest robiona po to, aby powalić Call of Duty. Za każdym z tych produktów będą stały setki milionów dolarów wydane na marketing.[/cytat]

Oczywiście John Ricitiello powiedział, że jego studio (EA) ma lepszą grę. Wcale mnie to nie dziwi. Swoją drogą, gdy porównam multiplayer w ostatnich produkcjach obu obozów (CoD: Black Ops i Bad Company 2), według mnie wciąż liderem jest dziecko Activision. Nie mam jednak nic przeciwko temu, aby w następnej rundzie sytuacja uległa zmianie. W każdym razie jednego możemy być pewni: my, gracze, otrzymamy dwie naprawdę dobre produkcje. Pytanie tylko, skąd wziąć kasę na obie?! Nie wyobrażam sobie, że miałbym którąkolwiek pominąć!

Źródło: industrygamers

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.