Benjamin Button mógł mieć piękny plakat

Benjamin Button mógł mieć piękny plakat

Benjamin Button mógł mieć piękny plakat
Ireneusz Podsobiński
24.12.2008 10:00

Zastanawiam się, kto stoi za reklamą filmu Ciekawy przypadek Benjamina Buttona? Co prawda zwiastuny robią wrażenie, ale kampania promocyjna w postaci plakatów jest okropna. Okazuje się jednak, że tak nie musiało być. Kampania na rzecz Oscarów zawiera jedno zdjęcie, które idealnie nadawałoby się do promocyjnego plakatu. Jest piękne, klimatyczne i oddaje fabułę filmu. Pytam się kolejny raz, kto jest odpowiedzialny za reklamę filmu?

Zastanawiam się, kto stoi za reklamą filmu Ciekawy przypadek Benjamina Buttona? Co prawda zwiastuny robią wrażenie, ale kampania promocyjna w postaci plakatów jest okropna. Okazuje się jednak, że tak nie musiało być. Kampania na rzecz Oscarów zawiera jedno zdjęcie, które idealnie nadawałoby się do promocyjnego plakatu. Jest piękne, klimatyczne i oddaje fabułę filmu. Pytam się kolejny raz, kto jest odpowiedzialny za reklamę filmu?

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2008/12/benbuttonbabyposter.jpg)

A tak mógł wyglądać gotowy plakat.

Obraz
© [źródło](http://niezlekino.pl/images/2008/12/brunovbenbuttonposter.jpg)

Opis dystrybutora: Urodziłem się w okolicznościach niezwykłych.? - i tak też zaczyna się ?Benjamin Button?, adaptacja klasycznej noweli F. Scotta Fitzgeralda z lat dwudziestych XX wieku o człowieku, który przychodzi na świat jako osiemdziesięciolatek i stopniowo młodnieje. O człowieku, który - podobnie jak my wszyscy - nie potrafi zatrzymać upływu czasu. Jego osobistą historię, osadzoną w Nowym Orleanie, śledzimy od końca I Wojny Światowej w 1918 roku aż po XXI wiek, przeżywając jego los równie niezwykły, jak bywa los każdego człowieka.

Film wyreżyserował David Fincher. W obsadzie znaleźli się Brad Pitt, Cate Blanchett, Tilda Swinton, Elias Koteas i Julia Ormond. Polska premiera nastąpi 6 lutego 2009.

Źródło: /Film

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)