Bike Hero: Co słychać osły od marketingu?

Pamiętacie świetny klip Bike Hero sprzed paru dni? No cóż można było się tego spodziewać. Filmik jest zrobiony przez grupę Droga 5, która współpracuje z Activision. Trzeba powiedzieć to głośno: Bike Hero to zwykły marketing viralowy (działający poprzez przesyłanie sobie informacji przez samych użytkowników), czyli coś czego w internecie jest coraz więcej. Tą informację niektórzy wzięli sobie naprawdę do serca i odpowiedź była natychmiastowa: pokażę wam śmiecie (Droga 5) jak prawdziwy mężczyzna gra w Guitar Hero Bike Expert. No i jak gra? Zobaczcie sami:

Michał Kowal

Pamiętacie świetny klip Bike Hero sprzed paru dni? No cóż można było się tego spodziewać. Filmik jest zrobiony przez grupę Droga 5, która współpracuje z Activision. Trzeba powiedzieć to głośno: Bike Hero to zwykły marketing viralowy (działający poprzez przesyłanie sobie informacji przez samych użytkowników), czyli coś czego w internecie jest coraz więcej. Tą informację niektórzy wzięli sobie naprawdę do serca i odpowiedź była natychmiastowa: pokażę wam śmiecie (Droga 5) jak prawdziwy mężczyzna gra w Guitar Hero Bike Expert. No i jak gra? Zobaczcie sami:

Bike Hero on EXPERT

*What's up, viral marketing douchebags?  - takimi słowami (których ugrzecznione tłumaczenie użyłem w tytule wiadomości) rozpoczyna się filmik Bike Hero On Expert. *Widzimy na nim, jak Freddie Wong, gra kawałek Dragonforce's Through the Fire and the Flames na poziomie expert, jadąc jednocześnie na rowerze.

Pytanie nasuwa się samo: znowu marketing, czy odpowiedź wkurzonego gracza?

Źródło: Kotaku

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.