Bing 2.0 pojawi się już w poniedziałek?

Z nieoficjalnych informacji, które wypłynęły z dorocznego spotkania menedżerów Microsoftu wynika, że już w przyszłym tygodniu w sieci zadebiutuje druga wersja wyszukiwarki Bing.

Untitled-3
Untitled-3
Andrzej Biernacki

Z nieoficjalnych informacji, które wypłynęły z dorocznego spotkania menedżerów Microsoftu wynika, że już w przyszłym tygodniu w sieci zadebiutuje druga wersja wyszukiwarki Bing.

Takie wnioski można wyciągnąć czytając wpisy w Twitterze publikowane przez niektórych z około 20 tysięcy uczestników imprezy. Rzekomo w Seattle pokazano już demo Binga 2.0. Oficjalna premiera będzie miała miejsce 14 września.

Nie wiadomo zbyt dużo na temat nowych funkcji wyszukiwarki. Pracownicy Microsoftu opisują je jako oszałamiające. Mówią coś o rozbudowanym module mapowym oraz geolokalizacji przy wyświetlaniu obrazków.

Pierwsza edycja Binga pojawiła się w maju 2009 roku. Nie wprowadzono wtedy rewolucyjnych zmian - po prostu stworzono nową markę, którą otrzymał stary produkt (Live Search). Teraz Redmond chce nadrobić zaległości.

Nieoficjalne przecieki na Twitterze sprawiają wrażenie doskonale zaplanowanej wirusowej kampanii reklamowej. Microsoft celowo robi szum w blogosferze po to, aby zaostrzyć apetyty i napędzić stracha Google.

Na celowniku amerykańskiej korporacji znalazło się także Apple. Kiedy Steve Ballmer wchodził na spotkanie z pracownikami zobaczył, że ktoś robi mu zdjęcie za pomocą iPhone'a. Odebrał pracownikowi telefon i udawał, że po nim depcze.

Wszystko zostało pokazane na dużym telebimie. Natychmiast pojawiły się spekulacje, że wydarzenie zostało zaaranżowane i miało rozluźnić korporacyjną atmosferę :).

Źródło: TechFlash

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.