Bing polubił ćwierkającego Twittera

Google nadal jest liderem, jednak coraz więcej użytkowników zdobywa Bing, którego rozwiązania wprowadzone do wyszukiwania w czasie rzeczywistym, nie raz są lepsze od tych stosowanych przez konkurencję. Microsoft nie zamierza zwalniać, dlatego zintegrował swoją wyszukiwarkę z Twitterem.

sparrow
sparrow
Mateusz

Google nadal jest liderem, jednak coraz więcej użytkowników zdobywa Bing, którego rozwiązania wprowadzone do wyszukiwania w czasie rzeczywistym, nie raz są lepsze od tych stosowanych przez konkurencję. Microsoft nie zamierza zwalniać, dlatego zintegrował swoją wyszukiwarkę z Twitterem.

Twitter to w tej chwili najpopularniejszy serwis, który umożliwia uzyskanie naprawdę świeżych informacji. Do tej pory żadna z wyszukiwarek nie radziła sobie z nim dobrze, jednak bardzo możliwe, że w przypadku Bing będzie inaczej.

Większość wyszukiwarek wyświetla bowiem tylko stronę z profilem i kilka postów z danego profilu. Wyszukiwarka Microsoftu prezentuje natomiast profil, najnowsze posty i wiadomości, co ma sprawić, że wyniki wyszukiwania będą dokładniejsze.

Aby znaleźć poszukiwany profil, w oknie wyszukiwania należy wpisać imię i nazwisko posiadacza konta i słowo twitter. W wynikach pojawią się ostatnie posty należące do danego mikroblogera. Szybszą metodą jest wpisanie loginu na Twitterze, poprzedzonego znakiem @.

Informację o nowej możliwości Bing przedstawił na swoim blogu Sean Suchter, główny manager Centrum Badań Technologicznych Microsoftu. W początkowej fazie, Bing nie będzie indeksował wszystkich profili znajdujących się w Twitterze. Skupi się na wybranych kilku tysiącach najpopularniejszych, które będą widoczne w anglojęzycznej wersji wyszukiwarki.

Źródło: Bing.comIDGWebhosting

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.