BMW wypaliło swoje logo w oczach osób oglądających tę reklamę [wideo]

Jeżeli popatrzymy przez chwilę na słońce, a następnie zamkniemy oczy, to przez jakiś czas będziemy widzieli jasny dysk. Niemiecki producent samochodów zdecydował się wykorzystać ten sam efekt w swojej reklamie.

BMW wypaliło swoje logo w oczach osób oglądających tę reklamę [wideo]
Marek Maruszczak

Jeżeli popatrzymy przez chwilę na słońce, a następnie zamkniemy oczy, to przez jakiś czas będziemy widzieli jasny dysk. Niemiecki producent samochodów zdecydował się wykorzystać ten sam efekt w swojej reklamie.

Poniższe nagranie pokazuje, w jaki sposób osiągnięto efekt powidoku, ale sama reklama oglądana na ekranie komputera nie spowoduje utrwalenia logo w ten sam sposób co kinowa projekcja.

Podczas oglądania reklamy w stronę osób zgromadzonych w kinie emitowane były błyski flesza przepuszczone przez szablon z wyciętymi literami BMW. Widzowie widzieli tylko przebłyski światła. Dopiero gdy poproszono ich o zamknięcie oczu, ujrzeli jasne litery, które twórcy reklamy postanowili utrwalić w ich głowach w tak niecodzienny sposób.

Błyski były podobno całkowicie nieszkodliwe, ale i tak nie chciałbym, żeby taka metoda reklamowania zdobyła większą popularność. Mimo wszystko wolę, żeby zamkniecie oczu pozwoliło na uwolnienie się od widoku reklam.

Źródło: GizmodoWired

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.