BMW wypaliło swoje logo w oczach osób oglądających tę reklamę [wideo]
Jeżeli popatrzymy przez chwilę na słońce, a następnie zamkniemy oczy, to przez jakiś czas będziemy widzieli jasny dysk. Niemiecki producent samochodów zdecydował się wykorzystać ten sam efekt w swojej reklamie.
Jeżeli popatrzymy przez chwilę na słońce, a następnie zamkniemy oczy, to przez jakiś czas będziemy widzieli jasny dysk. Niemiecki producent samochodów zdecydował się wykorzystać ten sam efekt w swojej reklamie.
Poniższe nagranie pokazuje, w jaki sposób osiągnięto efekt powidoku, ale sama reklama oglądana na ekranie komputera nie spowoduje utrwalenia logo w ten sam sposób co kinowa projekcja.
Podczas oglądania reklamy w stronę osób zgromadzonych w kinie emitowane były błyski flesza przepuszczone przez szablon z wyciętymi literami BMW. Widzowie widzieli tylko przebłyski światła. Dopiero gdy poproszono ich o zamknięcie oczu, ujrzeli jasne litery, które twórcy reklamy postanowili utrwalić w ich głowach w tak niecodzienny sposób.
Błyski były podobno całkowicie nieszkodliwe, ale i tak nie chciałbym, żeby taka metoda reklamowania zdobyła większą popularność. Mimo wszystko wolę, żeby zamkniecie oczu pozwoliło na uwolnienie się od widoku reklam.