Britney zarabia na wirtualnych prezentach w Facebooku

Dwa lata po uruchomieniu w Facebooku funkcji wysyłania wirtualnych prezentów gwiazdy zaczynają na tej opcji zarabiać. W awangardzie znajduje się Britney Spears, która ma obecnie w ofercie sześć sieciowych gadżetów.

Fot. Samlavi/Flickr, licencja CC Attribution 2.0 Generic
Fot. Samlavi/Flickr, licencja CC Attribution 2.0 Generic
Andrzej Biernacki

Dwa lata po uruchomieniu w Facebooku funkcji wysyłania wirtualnych prezentów gwiazdy zaczynają na tej opcji zarabiać. W awangardzie znajduje się Britney Spears, która ma obecnie w ofercie sześć sieciowych gadżetów.

Zostały one przygotowane we współpracy z Susan Kare, znaną projektantką, która stworzyła oryginalne logo Macintosha, a obecnie koncentruje się na wymyślaniu wirtualnych prezentów dla użytkowników Facebooka. Oferta Britney wygląda obecnie tak:

Gwiazda oświadczyła, że wszystkie gadżety są autoryzowane i osobiście przez nią podpisane.

Pomysł z zarabianiem na wirtualnych prezentach sprzedawanych za pośrednictwem serwisów społecznościowych wydawał się być na początku szalony. Potem okazało się, że to prawdziwa żyła złota. Także dla Spears, która ma w Facebooku ponad 2 miliony fanów i żąda za każdy gadżet 2 dolary.

Można przypuszczać, że już niedługo także inne gwiazdy będą zarabiać na wirtualnych prezentach. TechCrunch sugeruje, że doprowadzi to do poważnych zmian w tym segmencie. Dawniej gadżety przesyłali sobie znajomi, aby wyrazić sympatię. Teraz staną się one nośnikiem pustych przechwałek.

Źródło: TechCrunch

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.