Britney zarabia na wirtualnych prezentach w Facebooku
Dwa lata po uruchomieniu w Facebooku funkcji wysyłania wirtualnych prezentów gwiazdy zaczynają na tej opcji zarabiać. W awangardzie znajduje się Britney Spears, która ma obecnie w ofercie sześć sieciowych gadżetów.
Dwa lata po uruchomieniu w Facebooku funkcji wysyłania wirtualnych prezentów gwiazdy zaczynają na tej opcji zarabiać. W awangardzie znajduje się Britney Spears, która ma obecnie w ofercie sześć sieciowych gadżetów.
Zostały one przygotowane we współpracy z Susan Kare, znaną projektantką, która stworzyła oryginalne logo Macintosha, a obecnie koncentruje się na wymyślaniu wirtualnych prezentów dla użytkowników Facebooka. Oferta Britney wygląda obecnie tak:
Gwiazda oświadczyła, że wszystkie gadżety są autoryzowane i osobiście przez nią podpisane.
Pomysł z zarabianiem na wirtualnych prezentach sprzedawanych za pośrednictwem serwisów społecznościowych wydawał się być na początku szalony. Potem okazało się, że to prawdziwa żyła złota. Także dla Spears, która ma w Facebooku ponad 2 miliony fanów i żąda za każdy gadżet 2 dolary.
Można przypuszczać, że już niedługo także inne gwiazdy będą zarabiać na wirtualnych prezentach. TechCrunch sugeruje, że doprowadzi to do poważnych zmian w tym segmencie. Dawniej gadżety przesyłali sobie znajomi, aby wyrazić sympatię. Teraz staną się one nośnikiem pustych przechwałek.
Źródło: TechCrunch