Ceneo zmienia wygląd
Popularna porównywarka cen, Ceneo.pl zmienia swój wygląd. Nowa wersja serwisu jest obecnie testowana, dlatego też nie wszyscy użytkownicy mogą z niej korzystać. Mają się one zakończyć już wkrótce, a wtedy już każdy będzie mógł korzystać z portalu w nowej szacie graficznej.
Popularna porównywarka cen, Ceneo.pl zmienia swój wygląd. Nowa wersja serwisu jest obecnie testowana, dlatego też nie wszyscy użytkownicy mogą z niej korzystać. Mają się one zakończyć już wkrótce, a wtedy już każdy będzie mógł korzystać z portalu w nowej szacie graficznej.
Najważniejszą i najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest przesunięcie kategorii produktów na lewą stronę i umieszczenie ich w pionowej kolumnie. Dotychczas znajdowały się one na głównej stronie serwisu. Pasek wyszukiwania został natomiast poszerzony i jest teraz bardziej widoczny.
Prawa belka serwisu, w której znajdowały się do tej pory aktualności, przewodniki zakupowe, popularne produkty i sklepy została usunięta. Część jej zawartości została przeniesiona na środek. Znalazły się tam wspomniane aktualności, popularne produkty i sklepy, a także popularni producenci.
Nowy wygląd powinien spodobać się przede wszystkim osobom, które często korzystają z Allegro i są przyzwyczajone do takiego układu strony. Nawiązanie do serwisu aukcyjnego jest widoczne od razu i jest całkiem na miejscu, ponieważ serwis powstał przy współpracy z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro.
Źródło: IDG