Ceneo zmienia wygląd
Popularna porównywarka cen, Ceneo.pl zmienia swój wygląd. Nowa wersja serwisu jest obecnie testowana, dlatego też nie wszyscy użytkownicy mogą z niej korzystać. Mają się one zakończyć już wkrótce, a wtedy już każdy będzie mógł korzystać z portalu w nowej szacie graficznej.
06.08.2009 16:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Popularna porównywarka cen, Ceneo.pl zmienia swój wygląd. Nowa wersja serwisu jest obecnie testowana, dlatego też nie wszyscy użytkownicy mogą z niej korzystać. Mają się one zakończyć już wkrótce, a wtedy już każdy będzie mógł korzystać z portalu w nowej szacie graficznej.
Najważniejszą i najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest przesunięcie kategorii produktów na lewą stronę i umieszczenie ich w pionowej kolumnie. Dotychczas znajdowały się one na głównej stronie serwisu. Pasek wyszukiwania został natomiast poszerzony i jest teraz bardziej widoczny.
Prawa belka serwisu, w której znajdowały się do tej pory aktualności, przewodniki zakupowe, popularne produkty i sklepy została usunięta. Część jej zawartości została przeniesiona na środek. Znalazły się tam wspomniane aktualności, popularne produkty i sklepy, a także popularni producenci.
Nowy wygląd powinien spodobać się przede wszystkim osobom, które często korzystają z Allegro i są przyzwyczajone do takiego układu strony. Nawiązanie do serwisu aukcyjnego jest widoczne od razu i jest całkiem na miejscu, ponieważ serwis powstał przy współpracy z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro.
Źródło: IDG