Cinema City rozwiewa wszelkie wątpliwości z płatnościami Unlimited
Kina i inne instytucje kulturalne zostały zamknięte 12 marca 2020. Placówki będą nieczynne do odwołania i ten komunikat doskonale zrozumieli wszyscy. Nieco jednak inaczej jest jeśli chodzi o abonamenty w wybranych sieciach i naliczane przez nie płatności. Cinema City właśnie złożyło w tej sprawie oświadczenie, które stawia sprawę jasno.
01.04.2020 19:37
Pomimo, że już w poprzednim miesiącu sieci takie, jak Cinema City, zamknęły swoje kina, abonenci usługi Cinema City Unlimited byli po tym terminie obciążani finansowo. Sieć wydała sprostowanie - sytuacja ma jedynie charakter tymczasowy i potrwa aż do upłynięcia pełnego miesiąca od zamknięcia kin, a więc 12 kwietnia 2020.
Po tym terminie Cinema City będzie mogło wyłączyć system automatycznych płatności. Osoby z miesięcznym planem płatności, którym naliczono opłaty w okresie od 12 marca do 12 kwietnia 2020 roku będą miały gratisowy miesiąc w momencie, gdy kina zostaną ponownie otwarte. Osoby z rocznym planem płatności (które zapłaciły z góry za cały rok) będą mogły natomiast liczyć na przedłużenie abonamentu o okres braku dostępu do kin.
W razie dodatkowych wątpliwości związanych z innymi aspektami funkcjonowania Cinema City Unlimited, sieć kin stworzyła specjalną sekcję pytań i odpowiedzi pod tym adresem.