Cinema City Unlimited dużo taniej. Chodzenie do kina staje się bardzo opłacalne

Cinema City nie tylko obniża ceny pojedynczych biletów, ale też abonamentu Cinema City Unlimited. Wstęp na wszystkie filmy z repertuaru bez limitu staje się ofertą nie do odrzucenia.

Cinema City Unlimited dużo taniej. Chodzenie do kina staje się bardzo opłacalne
Adam Bednarek

Od niedawna zwykły bilet na film w sieciach Cinema City w zależności od lokalizacji kina za kosztuje 15 zł - 2 zł więcej muszą zapłacić mieszkańcy Warszawy. Na tym cięcia się nie kończą. Taniej zapłacimy za miesięczny abonament Cinema City Unlimited.

Cinema City Unlimited to pierwszy w Polsce program abonamentowy oferujący możliwość oglądania filmów bez limitu, na dużym ekranie w kinach Cinema City. Dołącz już dziś i zyskaj: ponad 200 premier każdego roku, 10% rabatu w barach Cinema City oraz kawiarniach Cinema Cafe, pokazy przedpremierowe tylko dla klubowiczów oraz bezpłatną opcję zakupu biletów online. Kartę Unlimited można zamówić dla siebie lub dziecka lub podarować w formie Karty Podarunkowej.

Wcześniej abonament kosztował 48 zł we wszystkich kinach poza stolicą i 58 zł dla warszawskich klientów. Teraz pierwszą opcję wyceniono na 33 zł, zaś drugą - na 38 zł.

Wystarczą więc przynajmniej dwie wizyty w kinie miesięcznie, by abonament się zwrócił.

Oczywiście dla niektórych Cinema City Unlimited może mieć pewne wady. Nie zawsze w miesiącu jest tyle interesujących premier, żeby wybrać się do kina więcej niż 2-3 razy. A minimalny okres członkostwa wynosi 12 miesięcy. Jeśli ktoś jednak regularnie ogląda filmy na dużym ekranie, to bardzo szybko wyjdzie na plus.

Niższe ceny w Cinema City - "winny" koronawirus?

Według krążących po sieci plotek tak duże obniżki są spowodowane strachem sieci przed koronawirusem. Ta teoria ma sens - wraz z wykryciem pierwszego przypadku koronowirusa w kraju niektórzy mogą dmuchać na zimne i unikać miejsc, w których przebywa dużo ludzi.

Sieć odniosła się do tych pogłosek.

  • Zmiany te nie są podyktowane informacjami o koronawirusie, a wnikliwą analizą trendów rynkowych - przekazała w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Katarzyna Opertowska, marketing director Cinema City Poland.

Niewykluczone, że "trendy rynkowe" to np. rosnąca popularność serwisów VOD. Tymczasem abonament Cinema City Unlimited jest tańszy od tego netfliksowego. Owszem, Netflix pozwala oglądać filmy oraz seriale tu i teraz, a do kina trzeba dojść, ale mając do wyboru dwa abonamenty niektórzy mogą postawić na kino. Albo zrezygnować z innej usługi VOD, które przecież w ostatnim czasie drożeją.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (6)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.