CLANG - symulator walki bronią białą, który finansują sami gracze [wideo]

Jedna z najciekawszych produkcji ostatnich miesięcy, jakie pojawiły się w serwisie Kickstarter, najprawdopodobniej powstanie. Autorom udało zebrać się 500 tys. dol. na produkcję gry oraz technologii realistycznej symulacji walki bronią białą, czyli CLANG.

Neal Stephenson (Fot. Kickstarter)
Neal Stephenson (Fot. Kickstarter)
Piotr Rusewicz

09.07.2012 13:00

Jedna z najciekawszych produkcji ostatnich miesięcy, jakie pojawiły się w serwisie Kickstarter, najprawdopodobniej powstanie. Autorom udało zebrać się 500 tys. dol. na produkcję gry oraz technologii realistycznej symulacji walki bronią białą, czyli CLANG.

Clang w akcji (Fot. Kickstarter)
Clang w akcji (Fot. Kickstarter)

Twórcy CLANG-a mają ambitny plan – chcą stworzyć grę, w której walka mieczem (i nie tylko mieczem) będzie realistyczna, złożona, odwzorowana przez ruchy gracza. Za produkcję odpowiada m.in. Neal Stephenson, ceniony pisarz, którego pasją jest broń biała.

THE WEEDS (aka Neal gets into detail)

Charakterystyczne dla CLANG-a jest to, że gracz steruje za pomocą kontrolerów ruchowych, co zapewnia wysoką jakość zabawy. Co ciekawe, gra wyjdzie jedynie na PC i Maca, nie wykorzystując kontrolerów ruchowych konsol, ale stawiając raczej na sprzęt oparty na technologii Sixense. Autorzy planują też stworzenie technologii, którą będą licencjonowali na inne gry. CLANG zaoferuje pojedynki jeden na jednego, ale z czasem gra ma się rozrastać.

(Fot. Kickstarter)
(Fot. Kickstarter)

Uważam, że najlepszymi tytułami odwzorowującymi walkę bronią białą są obecnie Demon’s Souls/Dark Souls oraz Mount & Blade. Chociaż wiele gier nie potrzebuje takiego podejścia do zabawy, to sama myśl o otwartym RPG akcji z takim system walki powoduje u mnie ślinotok ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.