Co można zrobić z kilkuset kości do gry?

Kostki różnych kształtów i rozmiarów przeważnie sprawdzają się jedynie w grach planszowych, jednak - jak się okazuje - kreatywni wykorzystują je do czegoś zupełnie innego. Pewien młody Koreańczyk pokazał, na co go stać, tworząc niezwykłą konstrukcję wyłącznie z kostek do gry.

fot. Flickr.com/8one6/lic. CC
fot. Flickr.com/8one6/lic. CC
Grzegorz Nowak

04.07.2011 | aktual.: 11.03.2022 11:23

Kostki różnych kształtów i rozmiarów przeważnie sprawdzają się jedynie w grach planszowych, jednak - jak się okazuje - kreatywni wykorzystują je do czegoś zupełnie innego. Pewien młody Koreańczyk pokazał, na co go stać, tworząc niezwykłą konstrukcję wyłącznie z kostek do gry.

Można dyskutować, czy rzeźba jest gadżetem równie ciekawym jak inne, o których piszemy na Gadżetomanii. Takie ciekawe przykłady sztuki mają jednak swoich zwolenników. Pamiętacie cyberrzeźby, sztukę nowoczesną z tureckim piwem albo niezwykłe rzeźby z zapałek?

Obraz

Kim Hyun jest młodym koreańskim artystą, który bardzo twórczo wykorzystał setki kości do gry. Do stworzenia humanoidalnych rzeźb użył różnokolorowych kości - zarówno tych tradycyjnych o 6 ściankach, które każdy pamięta z gry w chińczyka, jak i wielu innych, bardziej skomplikowanych kostek (o 4 albo 20 ścianach).

Obraz

Efekty pracy Koreańczyka możecie obejrzeć na zamieszczonych zdjęciach. Tego typu sztuka nowoczesna zdecydowanie do mnie trafia - wygląda po prostu ciekawie i zachwyca pomysłem oraz sposobem wykonania. A co Wy sądzicie o takich dziełach sztuki?

Obraz
Obraz

Źródło: geekosystem.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.