Co‑Robie.pl - nowy konkurent Blipa?

Serwisy mikroblogowe są w Polsce ciągle zyskują na popularności. Powstaje coraz więcej polskich odpowiedników Twittera, a walka o rynek się zaostrza. W tej chwili prym wiedzie promowany przez Gadu-Gadu serwis Blip.pl, jednak w sieci pojawił się kolejny konkurent, który chce go pokonać - Co-Robie.pl, firmowany przez Grupę Forumowisko.pl.

co-robie
co-robie
Mateusz

Serwisy mikroblogowe są w Polsce ciągle zyskują na popularności. Powstaje coraz więcej polskich odpowiedników Twittera, a walka o rynek się zaostrza. W tej chwili prym wiedzie promowany przez Gadu-Gadu serwis Blip.pl, jednak w sieci pojawił się kolejny konkurent, który chce go pokonać - Co-Robie.pl, firmowany przez Grupę Forumowisko.pl.

Zasady na jakich działa serwis są wszystkim doskonale znane i nie różnią się zbytnio od tych, które panują w Twitterze czy Blipie. Wszystko sprowadza się do wymiany wiadomościami między użytkownikami (każda z nich może składać się z maksymalnie 160 znaków, czyli tylu ile posiada SMS). Wiadomości dodamy oczywiście nie tylko z poziomu strony. Można to zrobić także za pomocą Gadu-Gadu lub telefonu komórkowego, co nie jest nowością wśród tego typu serwisów.

Od chwili uruchomienia portalu 6 czerwca, zarejestrowało się w nim już 1500 użytkowników.

Walka o palmę pierwszeństwa zapowiada się interesująco, ale wszystko wskazuje na to, że Co-Robie.pl nie jest w stanie zagrozić Blipowi. Serwis należący do Gadu-Gadu pozyskał w tym miesiącu aż 200 tys. nowych użytkowników, co jest naprawdę sporą ilością. Dodatkowo trzeba brać pod uwagę to, że Blip znajduje się pod skrzydłami największego polskiego komunikatora internetowego.

Nawet jeśli Co-Robie.pl nie będzie w stanie włączyć się w walkę o najwyższe lokaty (a na razie nic nie wskazuje, że tak będzie) to i tak jest to serwis warty uwagi.

Źródło: gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.