Coraz mniejsze zainteresowanie Chromem

Coraz mniejsze zainteresowanie Chromem

Coraz mniejsze zainteresowanie Chromem
Paweł Cebula
14.10.2008 12:00

Pojawiają się kolejne potwierdzenia, że przeglądarka Google Chrome traci wypracowany w krótkim czasie udział w rynku przeglądarek. Trend wzrostowy miał charakter chwilowy i po osiągnięciu poziomu 3,1% rynku, zaczął powoli spadać.

Pojawiają się kolejne potwierdzenia, że przeglądarka Google Chrome traci wypracowany w krótkim czasie udział w rynku przeglądarek. Trend wzrostowy miał charakter chwilowy i po osiągnięciu poziomu 3,1% rynku, zaczął powoli spadać.

Powód takiego stanu rzeczy jest oczywisty - na samym początku wszyscy chcieli skorzystać z nowego produktu Google. Wiele osób liczyło na to, że wreszcie uzyskają coś lepszego niż Firefox, Opera, czy Internet Explorer.

Teraz okazuje się, że bardzo często wymieniane atuty jak szybkość działania czy dobre renderowanie stron www to nie wszystko. Jednym z atutów miało być także bezpieczeństwo, ale bardzo szybko wykryto błędy w tej przeglądarce, które na pewno nie przyczyniły się do zatrzymania użytkowników.

Aktualnie Google Chrome może pochwalić się udziałem na poziomie 1,5%. Oczywiście Google ma spore możliwości rozreklamowania swoich produktów, tak więc możemy się spodziewać, że po wydaniu wersji stabilnej tej przeglądarki pojawią się kolejni użytkownicy.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)