CRM + Contact Center = serwisowa.pl

CRM + Contact Center = serwisowa.pl16.11.2007 15:00
Paweł Cebula

Nowo powstały serwis Serwisowa.pl w zamyśle twórców jest stworzony z myślą o ludziach, dla których kwestią bardzo istotną jest utrzymywanie dobrych relacji ze wszystkimi swoimi klientami.

Serwisowa.pl to system, który ułatwia i systematyzuje komunikację firm, głównie małych i średnich. Połączenie w jednym systemie internetowych oraz telefonicznych kanałów komunikacyjnych daje klientom swobodę w przekazywaniu dostawcom (również serwisantom, konsultantom) zgłoszeń i zleceń. Dzięki temu dostawca może wybrać odpowiednią dla siebie formę odbierania informacji.

Serwisowa.pl nie tylko systematyzuje kontakty, ale również dostarcza rzeczywiste, zintegrowane kanały komunikacyjne, którymi te relacje są utrzymywane.

Serwisowa.pl opiera się na modelu ASP (Application Service Provider). Oznacza to, że cały system realizowany jest na centralnym serwerze operatora usługi. Użytkownikom wystarczy więc zwykły telefon oraz przeglądarka internetowa. W ten sposób wdrożenie systemu Infolinii czy Telecentrum wsparcia technicznego zajmuje parę minut a koszty są minimalne.

Dzięki modułowej budowie system ma wiele dodatkowych funkcji i zastosowań, na przykład można limitować czas połączeń dla poszczególnych klientów czy też oglądać pozycją klienta na mapie. System będzie się rozwijał o kolejne moduły, kolejne kanały komunikacji oraz o możliwości integracji z innymi aplikacjami.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)