CryENGINE2 - nowa gra zapowiedziana

Serwis gamasutra poinformował, że Paleo Entertainment wykupiło od niemieckiego studia CryTek prawa do wykorzystania silnika graficznego, stworzonego na potrzeby Crysisa. Będzie on miał za zadanie napędzać szumnie zapowiedzianą w tym samym czasie grę z gatunku First-Person Shooter - Merchants of Brooklyn. Do transakcji doszło wczoraj po południu. MoB jest tym samym pierwszą oficjalnie zapowiedzianą grą wykorzystującą technologię CryTeku. Oczywiście poza Crysisem.

CryENGINE2 - nowa gra zapowiedziana
Gabor Kerenyi

.

Serwis gamasutra poinformował, że Paleo Entertainment wykupiło od niemieckiego studia CryTek prawa do wykorzystania silnika graficznego, stworzonego na potrzeby Crysisa. Będzie on miał za zadanie napędzać szumnie zapowiedzianą w tym samym czasie grę z gatunku First-Person Shooter - Merchants of Brooklyn. Do transakcji doszło wczoraj po południu. MoB jest tym samym pierwszą oficjalnie zapowiedzianą grą wykorzystującą technologię CryTeku. Oczywiście poza Crysisem.

.

CryENGINE2, o który się tutaj rozchodzi, już teraz uważany jest za najlepszy i najbardziej zaawansowany silnik jaki kiedykolwiek powstał. W notce dla prasy podkreślili to również twórcy zapowiadanej gry. Wcześniej studio Paleo Entertainment stworzyło sieciowego moda do Half-Life'a 2 osadzonego w epoce kamienia łupanego. W Paleolithic Revolution gracze mogli wcielić się w neandertalczyków i ganiać za sobą z kamieniami i maczugami, kryjąc się po licznych jaskiniach. Tym razem jednak projekt jest znacznie poważniejszy.

Crysis New Video High

Tak prezentuje się silnik CryENGINE2 w grze Crysis.

.

Wcielimy się w postać Matteo Savio i pokierujemy jego losami od małego chłopca aż do dorosłego naukowca. Akcja osadzona będzie na planecie Paleo (nie ma to jak inwencja twórcza) w roku 3100. Jak już wspomniałem gra będzie z gatunku FPS. Data premiery: nie ustalona.

.

Źródło: gamasutra.com

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.